  • 1. Data: 2010-01-04 20:46:24
    Temat: Użwa ktoś butów Metro racing ?
    Od: player <b...@N...pl>

    Witajcie,

    Mam prośbę do użtykowników butków metro, konkretnie to chodzi mi o model
    racing
    http://tinyurl.com/yk25e88
    Warto, nie warto, jak z trwałością, oddychalnością i przemakaniem?
    Cena dobra ale jak mają mi się po roku rozlecieć to dołoże i kupie coś
    lepszego. Chciałbym tez zeby tak z godzine na deszczu wytrzymały przy
    miejskiej jeździe. Buty do gs'a jakby to miało znaczenie ;)

    --
    pozdro.
    jay