  • 11. Data: 2010-07-15 15:40:23
    Temat: Re: BMW S1000 RR - ściema dealerów??
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i1lfv2$n86$...@i...gazeta.pl...
    > ps. i jesli to mozliwe, to jak bardzo pracochłonna jest wymiana
    > kompletnego sprzęgła w tym silniku (nie pytam o koszt samych części)

    Nie wiem jak w tym silniku, ale patrzac na fiszki nic zaskakujacego nie
    widze, wiec powiem, ze miedzy 0,5-1 godzina pracy, na 90% pewnie oleju nie
    bedzie trzeba spuszczac. Tylko jedna uwaga - znam takich maniakow, ktorzy
    tarcze sprzeglowe maczaja w oleju na 2 doby przed montazem (ja czekalem ze
    30min:P).

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 12. Data: 2010-07-15 15:57:24
    Temat: Re: [OT] Re: BMW S1000 RR - ?ciema dealerów??
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Silenie sie na polityczna poprawnosc.. az sie zygac chce.
    > Murzyna mieszkajace w Polsce nazywasz afropolakiem ?

    Jak będzie miał afro to tak ;) i niekoniecznie musi być brązowy
    ;)

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 13. Data: 2010-07-15 21:52:56
    Temat: Re: [OT] Re: BMW S1000 RR - ściema dealerów??
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    n...@s...com wrote:

    >Silenie sie na polityczna poprawnosc.. az sie zygac chce.

    To jedno. A drugie to, ze jezyk polski stal sie dla Polakow jezykiem
    obcym. Nie znaja, nie rozumieja. I to ludzie bezsprzecznie uwazajacy
    sie za inteligentow. I to mnie smuci i przygnebia, bo oznacza smierc
    jezyka wraz z ostatnimi, ktorzy go znali, czyli w czasie nieodleglym.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 14. Data: 2010-07-15 23:54:25
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > Silenie sie na polityczna poprawnosc.. az sie zygac chce.

    Mylisz pojęcia. O innym aspekcie językowym nie wspomnę ;-)
    Jak Ci nie przeszkadzają amerykańskie dowcipy o głupich Polakach,
    to nie ma sprawy.

    > Murzyna mieszkajace w Polsce nazywasz afropolakiem ?
    Nie i j. w.

    Pzdr

    JKK

  • 15. Data: 2010-07-16 05:40:49
    Od: n...@s...com

    On Thu, 15 Jul 2010 23:52:56 +0200, Jacot <j...@m...pl> wrote:

    >To jedno. A drugie to, ze jezyk polski stal sie dla Polakow jezykiem
    >obcym.

    IMO desperujesh ;)

    >Nie znaja, nie rozumieja. I to ludzie bezsprzecznie uwazajacy
    >sie za inteligentow.

    Ja nie znam, ale jestem zwyklym robotnikiem. BTW to zwrot oddac do
    zyda/puscic do zyta etc wystepuje w jakims slowniku ? :)

    >I to mnie smuci i przygnebia, bo oznacza smierc
    >jezyka wraz z ostatnimi, ktorzy go znali, czyli w czasie nieodleglym.

    Oraz upadek obyczajow, ruje i porobstwo, nie wspominajac o czekajacej
    nas karze borzej (sic!) i koncu swiata ;)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 16. Data: 2010-07-16 05:48:13
    Od: n...@s...com

    On Fri, 16 Jul 2010 01:54:25 +0200, "J_K_K"
    <J...@i...fm> wrote:

    >Mylisz pojęcia. O innym aspekcie językowym nie wspomnę ;-)

    Dupa tam.
    Wez napisz cos o takim zwrocie
    "moj czarnuch zrobil serwis detka", bo nie wiem czy mam sie spodziewac
    pozwu sadowego od niego czy jednak jest to dopuszczalne ;)

    >Jak Ci nie przeszkadzają amerykańskie dowcipy o głupich Polakach,
    >to nie ma sprawy.

    No wiesz, skoro na jutubie furore robi nagranie polaka karmiacego
    aligatora i nie potrafiacego mowic ani po polsku ani po angielsku i w
    dodatku kandydujacego do nagrody Darwina, to jesli jest tam wiecej
    takich rodzynkow wcale mnie nie dziwi ze uwazaja nas za debili
    gorszych od redneckow z kansas. A to przeciez tylko ostatni wypust
    polskiej inteligencji.
    Z drugiej beczki, pamietasz miliony dowcipow o rusku, polaku i niemcu?
    pozdr
    newrom

  • 17. Data: 2010-07-16 11:56:07
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    n...@s...com wrote:

    >IMO desperujesh ;)

    Ej, chyba nie:( To juz nie jest kwestia "przejezyczen ortograficznych"
    wynikajacych niekiedy z przyzwyczajen do "internetu bez polskich".
    Jezyk w swoim bogactwie form gramatycznych i stylistycznych stal sie
    dla wiekszosci niezrozumialy. Sam zobacz w internecie;) Chocby
    komentarze w SJP;) I nie powiesz mi, ze akurat w internecie to
    przewage ma ten jakis nieliczny odsetek niedorobionych.
    Zaprawde, wydaje mi sie, ze o niebo lepsza byla sytuacja, kiedy 98%
    populacji nie umialo pisac w ogole, przynajmniej nie kaleczyli.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 18. Data: 2010-07-16 12:05:19
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    n...@s...com wrote:

> [...]

    Nie wiem skad bierzesz tego goscia, bo na tepsie tych postow nie ma,
    ale najwyrazniej nie jarzy bazy;) Skierowalbym do podstaw, chozby tego
    za przeproszeniem internetowego slownika jezyka polskiego.
    Wszelako nawiazujac do wypowiedzi, chociaz jest bez zwiazku, powiem ze
    dowcipy mi nie przeszkadzaja, przeszkadza mi to, ze ludzkosc ma mocne
    podstawy zeby sie z Polaków nasmiewac. I to jak pisal poeta: zarowno
    przed szkoda jak i po szkodzie.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 19. Data: 2010-07-16 12:54:11
    Od: n...@s...com

    On Fri, 16 Jul 2010 13:56:07 +0200, Jacot <j...@m...pl> wrote:

    >Jezyk w swoim bogactwie form gramatycznych i stylistycznych stal sie
    >dla wiekszosci niezrozumialy. Sam zobacz w internecie;)

    Pomimo rozszerzania się zjawisk, o których piszesz. Uważam że
    ogłaszanie śmierci języka jest przedwczesne. BYNAJMNIEJ według mnie ;)

    >Chocby komentarze w SJP;)

    Ja pierdziu.. to w SJP teraz sa komentarze jak w naszej klasie i
    fejsbuku?!

    >Zaprawde, wydaje mi sie, ze o niebo lepsza byla sytuacja, kiedy 98%
    >populacji nie umialo pisac w ogole, przynajmniej nie kaleczyli.

    Az mi sie jeszcze jeden Zyd przypomnial. Ten od Hrabiego Aleksandra
    Fredry :-D

    pozdr
    newrom

  • 20. Data: 2010-07-16 18:21:17
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisał w wiadomości

    > ale najwyrazniej nie jarzy bazy;)
    > Wszelako nawiazujac do wypowiedzi, chociaz jest bez zwiazku,

    Sorry - jak nie widzisz związku, to "jarzenie bazy" raczej Tobie nie
    wychodzi.

    EOT

    Pzdr

    JKK