  • 1. Data: 2009-05-12 11:27:43
    Temat: Bad pixel (cmos / lcd) - programy testowe
    Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl.invalid>

    Witam
    Kupiłem dsc-hx1 i mam parę dni na sprawdzenie czy wszystko ok.
    Czy jest jakiś sprytny program, który przeanalizuje zdjęcie pod kątem wypalonego
    pixela na matrycy? Z tego co kojarze, ktoś kiedyś wspominał o takich
    programikach na jakimś forum...

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 2. Data: 2009-05-12 13:10:42
    Temat: Re: Bad pixel (cmos / lcd) - programy testowe
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Negatyw" <n...@U...o2.pl.invalid> wrote in message
> [...]
    > wypalonego
    > pixela na matrycy? Z tego co kojarze, ktoś kiedyś wspominał o takich

    Robisz zdjecie dekielka, robisz przepalone zdjecie kartki i patrzysz. Jesli
    nic nie widzisz, to nawet jesli martwy pixel tam jest, nie zrobi ci to
    roznicy. Po calym zabiegu idziesz robic zdjecia, zamiast sciagac programy do
    analizowania matryc.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 3. Data: 2009-05-12 13:14:32
    Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl.invalid>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Robisz zdjecie dekielka

    Tak też pomyślałem. Pobawię się tym jeszcze dziś.
    Znalazłem:
    http://www.hal.trzepak.net/homepage/htm/foto%20cyfro
    wa/poradnik65.html

    i na niektórych fotkach mam 0 bad, a na innych 65256. Nie bardzo to kumam...

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 4. Data: 2009-05-12 13:17:15
    Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl.invalid>

    Użytkownik "Negatyw" <n...@U...o2.pl.invalid> napisał w wiadomości

    > i na niektórych fotkach mam 0 bad, a na innych 65256. Nie bardzo to kumam...

    Chyba już wiem - testowana fotka musi być CAŁA CZARNA!

    PozdrAWIAM

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 5. Data: 2009-05-13 05:12:35
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > Użytkownik "Negatyw" <n...@U...o2.pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:gubso8$15e$1@inews.gazeta.pl...

    > Chyba już wiem - testowana fotka musi być CAŁA CZARNA!

    Ale po co to testujesz? Widzisz jakieś skazy na zdjęciach? Chyba że
    przeszkadza Ci to że "ja wiem że tam TO jest"

  • 6. Data: 2009-05-13 06:08:17
    Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl.invalid>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości

    > Ale po co to testujesz? Widzisz jakieś skazy na zdjęciach?

    W sumie masz rację, choć skoro wyrzucamy sianko - dlaczego nie ma być i
    MENTALNIE oki? :)

    Przypomina mi się taki jeden znajomy audiofil. Słyszał nawet pierdnięcie
    skrzypka w orkiestrze. Zatracił jednak (dla tabel, statystyk i wyników) istotę
    tego wszystkiego - MUZYKĘ...

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl