  • 1. Data: 2015-01-05 21:45:51
    Temat: Bestialska próba wytrzymałościowa
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Bestia wypadła mi z rączki na mozaikową (drewnianą -- dębową) podłogę.
    Klapka odpadła, akumulator wyskoczył, rozległ się łomot... Podniosłem,
    poskładałem i cieszę się ;) sprawnym paratelefonem. (para- bo ciężkim,
    energożernym, z małą ilością RAMek, z zawieszającą się kamerką...)

    Drobnych rys jest cała masa, poważnych -- kilka, ale żadna rysa nie
    jest podpisana, więc nie wiem, która kiedy powstała i jak. Rzekomo
    szkło jest odporne na zarysowania. Paratelefon przechowywany jest
    w skórzanym (z czarnej, grubej skóry świńskiej/wieprzowej) futerale.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2015-01-05 21:52:55
    Temat: Re: Bestialska próba wytrzymałościowa
    Od: masti <g...@t...hell>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
    > szkło jest odporne na zarysowania. Paratelefon przechowywany jest
    > w skórzanym (z czarnej, grubej skóry świńskiej/wieprzowej) futerale.

    urzekła mnie Twoja historia

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2015-01-05 22:26:27
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 05.01.2015 o 21:45, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Bestia wypadła mi z rączki na mozaikową (drewnianą -- dębową) podłogę.
    a ja się chciałem pośpieszyć u lekarza (ekg) i szybko ubrać, ale na
    ubraniach miałem położony telefon. poleciał pod sam sufit, potem
    zaliczył podłoge i scianę. to było pół roku temu, nic telefonowi nie
    dolega. zwykły sgs2, ale w tego typu obudowie (20zł):
    http://ecx.images-amazon.com/images/I/41qj9Np%2BkhL.
    jpg

    ToMasz

  • 4. Data: 2015-01-06 01:49:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" m8etj7$cth$...@d...me

    > urzekła mnie Twoja historia

    To objaw typowy. Prawie ;) typowy.
    Brak początku i końca zdania -- OK.
    Natomiast niepokoi wielka litera zaczynająca zaimek...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2015-01-06 01:53:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" m8evh9$le9$...@d...me

> [...]
    > potem zaliczył podłoge i scianę. to było pół roku temu, nic telefonowi nie dolega.
    zwykły sgs2, ale w tego typu obudowie (20zł):

    Obudowa prezentuje się dobrze. :)

    Monster był goluteńki w trakcie swego lotu q wnętrznościom Ziemi.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2015-01-06 10:31:26
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski wydumał(a) w news:m8fbmh$5bv$1@node1.news.atman.pl :

    > Monster był goluteńki w trakcie swego lotu q wnętrznościom Ziemi.

    Chyba zewnętrznościom Ziemi :>

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 7. Data: 2015-01-06 12:07:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MichaelDataR" m8gbaj$juo$...@m...internetia.pl

    > Chyba zewnętrznościom Ziemi :>

    Zmierzał q wnętrznościom -- ale na drodze [do szczęści?]
    spotkał liczne przeszkody, które go powstrzymały.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2015-01-07 14:45:31
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski wydumał(a) w news:m8gg2p$n37$1@node2.news.atman.pl :
    > "MichaelDataR" m8gbaj$juo$...@m...internetia.pl
    > Zmierzał q wnętrznościom -- ale na drodze [do szczęści?]
    > spotkał liczne przeszkody, które go powstrzymały.

    Hmm, to tak jak dążyć do prawdy i sensu ale po drodze pierdolić same
    głupoty? :D
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 9. Data: 2015-01-07 16:55:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MichaelDataR" m8jeiv$9q8$...@m...internetia.pl

    > Hmm, to tak jak dążyć do prawdy i sensu ale po drodze pierdolić same głupoty? :D

    Podejrzewasz mój telefon o dążenie do prawdy?
    Z tym, że Monster czasami pierdoli głupoty -- zgadzam
    się, ale żeby ten (czy inny) telefon dążył do prawdy?

    Telefon samodzielnie dąży do prawdy, kręgosłup
    samodzielnie ogrzewa się... W jakim świecie żyję?!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2015-01-08 14:26:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:m8etcq$lbt$1@node1.news.atman.pl...
    > w skórzanym (z czarnej, grubej skóry świńskiej/wieprzowej) futerale.

    No to nie ma się czym chwalić przeciez.