  • Data: 2016-11-18 22:28:55
    Temat: Bezlusterkowiec albo lustrzanka, głównie małe dzieci.
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Co byście zaproponowali głównie do zdjęć dzieci (niemowle i prawie
    przedszkolak)?

    Podstawowe wymagania:
    - W miarę szybki - dzieci wiadomo.
    - Nie za duży, mała lustrzanka lub bezlusterkowiec, dla kobiety, więc
    mniejsze ręce i nie musi być armata.
    - Prostota obsługi, ale tu bez przesady ta osoba robi dużo zdjęć, prawie
    codziennie, więc to nie priorytet
    - Dobrze jakby wizjer był.
    - Oczywiście sanki do lampy, możliwość wyzwalania pilotem czy wężykiem
    itp

    Ma to być następca uszkodzonego Sony bodajże Alfa a5000, nie dostałem
    wytycznych co do ceny więc myślę, że w podobnej cenie trzeba szukać.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl