eGospodarka.plGrupypl.internet.polip? Bezpieczne miejsce do wrzucenia [zachowania] swojego pliku w internecie › ? Bezpieczne miejsce do wrzucenia [zachowania] swojego pliku w internecie
    From: "Charles Kinbote" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: ? Bezpieczne miejsce do wrzucenia [zachowania] swojego pliku w internecie
    Date: 27 Dec 2004 15:16:04 +0100

    Czesc, chodzi mi o to gdzie mozna wrzucic swoj bardzo cenny
    plik (nie poufny) taka aby przetrwal, aby jakas awaria komputerów
    mojego albo serwerow go nie zniszczyle, tak ze mozna by ufac ze
    bedzie tam lezal 100 lat a po stulatach albo w dowolnym momencie wczesniej
    bede go sobie mogl spowrotem zgrac. Konkretnie chodzi o maly plik
    300 kb, z kodem programu, ktory pisalem pol roku... i nie chce aby
    mi sie skasowal.

    Charles