  • 1. Data: 2004-12-27 14:16:04
    Temat: ? Bezpieczne miejsce do wrzucenia [zachowania] swojego pliku w internecie
    Od: "Charles Kinbote" <p...@p...onet.pl>

    Czesc, chodzi mi o to gdzie mozna wrzucic swoj bardzo cenny
    plik (nie poufny) taka aby przetrwal, aby jakas awaria komputerów
    mojego albo serwerow go nie zniszczyle, tak ze mozna by ufac ze
    bedzie tam lezal 100 lat a po stulatach albo w dowolnym momencie wczesniej
    bede go sobie mogl spowrotem zgrac. Konkretnie chodzi o maly plik
    300 kb, z kodem programu, ktory pisalem pol roku... i nie chce aby
    mi sie skasowal.

    Charles

  • 2. Data: 2004-12-27 15:02:20
    Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...nie-spamuj.pl>

    "Charles Kinbote" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > bede go sobie mogl spowrotem zgrac. Konkretnie chodzi o maly plik
    > 300 kb, z kodem programu, ktory pisalem pol roku... i nie chce aby

    Nagraj na CD, kod dodatkowo wydrukuj, wszystko umieść w skrytce bankowej :-)
    a najlepiej w kilku skrytkach w roznych bankach

  • 3. Data: 2004-12-27 15:14:09
    Od: <"przemcia()"@poczta.fm>

    Charles Kinbote napisał(a):
> [...]
    > bede go sobie mogl spowrotem zgrac. Konkretnie chodzi o maly plik
    > 300 kb, z kodem programu, ktory pisalem pol roku... i nie chce aby

    naucz sie na pamiec zrodel

  • 4. Data: 2004-12-27 16:10:25
    Od: wer <w...@a...org>

    Mariusz Wołek napisał(a):
    > "Charles Kinbote" <p...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nagraj na CD, kod dodatkowo wydrukuj, wszystko umieść w skrytce bankowej :-)
    > a najlepiej w kilku skrytkach w roznych bankach

    Pol CD w jednym banku, pol w drugim? ;)

    wer

  • 5. Data: 2004-12-27 16:53:21
    Od: Piotr Górski <N...@P...mebovyrz.cy>

    Charles Kinbote napisał(a):
> [...]
    > bede go sobie mogl spowrotem zgrac. Konkretnie chodzi o maly plik
    > 300 kb, z kodem programu, ktory pisalem pol roku... i nie chce aby

    Ja nie znam takiego miejsca... ale zawsze możesz sobie czynność backupu
    oskryptować - i np. raz dziennie backupować na 10 serwearch FTP. Napewno
    wszystkie naraz nie padną...

    --
    Piotr Górski

    (...) z adminami się nie zadziera, bo skutki mogą być fatalne (...)

  • 6. Data: 2004-12-30 23:50:50
    Od: Bartłomiej Korupczyński <b...@w...klolik.i-to-tez.org>

    Mon, 27 Dec 2004 16:14:09 +0100, na pl.internet.polip, przemcia()@poczta.fm
    napisał(a):

    > naucz sie na pamiec zrodel

    Proponuję umieścić np. na eMule - w ciągu godziny ktoś ściągnie z
    ciekawości, a potem to już pójdzie jak lawina :P

    Dziwne że nikt nie wspomniał o firmach specjalizujących się w
    zabezpieczaniu ważnych danych dla banków itp. :)

    Można sobie go też wysłać mailem na kilka darmowych kont, albo coś w ten
    deseń.

    --
    http://www.klolik.org

  • 7. Data: 2005-01-02 16:45:27
    Od: elmer radi radisson <r...@s...wireland.org>

    Charles Kinbote wrote:

> [...]
    > mojego albo serwerow go nie zniszczyle, tak ze mozna by ufac ze
    > bedzie tam lezal 100 lat a po stulatach albo w dowolnym momencie wczesniej

    wrzucic zrodlo do Usenetu, taki konfig r2-cst po pieciu latach
    sie w jego archiwum odnajduje bez bledow odczytu ;)

    --

    zlej baletnicy przeszkadza nawet plukanie okreznicy.