  • 11. Data: 2010-06-01 18:20:24
    Temat: Re: Bipper po 20.000 cd :(
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-01 17:49, Olek pisze:

    > a teraz idź grzecznie na dobranocke... :)

    Ty też. Bo jutro w szkole, będziesz miał lekcje biologii i języka
    polskiego połączone. Będzie pogadanka o tym wszystkim, co gryzie.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2010-06-01 18:30:50
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-01 18:20, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > Ty też. Bo jutro w szkole, będziesz miał lekcje biologii i języka
    > polskiego połączone. Będzie pogadanka o tym wszystkim, co gryzie.

    nudzisz...

  • 13. Data: 2010-06-01 20:11:51
    Od: "Marek P." <m...@g...pl>

    > Znam kolesia co przez czas jakiś pracował w ASO na F. Jak klient nie
    > był "wystarczająco" uprzejmy (wedle pracowników) to mało tego, że nie
    > zmieniali oleju to odlewali na minimum.

    Znam kolesia co w ASO Toyoty na przeglądzie zalecili mu wymiane klocków.
    Zakaceptował załpacił a w drodze do domu zoriętował się ze przecież klucz do
    wkładek do śrub zostawił w garażu i jak oni odktęcili koła. Zrobił taką
    awanturę że do końca gwarancji nie płacił za robociznę.

  • 14. Data: 2010-06-01 20:47:12
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Marek P." <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > do wkładek do śrub zostawił w garażu i jak oni odktęcili koła. Zrobił taką
    > awanturę że do końca gwarancji nie płacił za robociznę.

    Dobre i to :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 15. Data: 2010-06-01 23:13:51
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 1 Jun 2010 16:12:21 +0200, Adam Szewczak napisał(a):

    > No i ja nie wiem jakas porazka....
    >
    > dzis odpalamy samochod a tam Check Oil... k co jest, dobra zgasilismy,
    > wyciagamy po kilku min bagnet a tu hmm nic, no to jeszcze raz i raz i tu
    > kuzwa nic.
    > Jakas porazka, wczoraj odebrany z przegladu gdzie za wymiane oleju skasowali
    > 500 zl

    Wymienili filtr, nalali oleju minimum, filtr się napełnił i kotrolka
    świeci.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 16. Data: 2010-06-02 20:50:09
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kuzwa nic.
    > Jakas porazka, wczoraj odebrany z przegladu gdzie za wymiane oleju

    Przyjechali, zabrali samochod, naprawili (lacznie z ta przeciwwaga przy
    skrzyni) i odstawili na miejsce. Kontrolka krzyczala i nie bylo na bagnecie
    bo ponoc zalali, wkrecili filtr. Filtr zaciagnal olej i potem juz nie
    sprawdzili, ale to chyba i tak az tyle nie powinno wejsc do filtra.

    PZDr
    Adam

  • 17. Data: 2010-06-02 20:53:56
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

  • 18. Data: 2010-06-02 21:08:42
    Od: "MK" <c...@g...com>

    Nie możliwe, jak bagnet suchy to zapomnieli oleju nalać ...

  • 19. Data: 2010-06-02 21:45:58
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MK" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    > Nie możliwe, jak bagnet suchy to zapomnieli oleju nalać ...

    No tez by mi sie tak wydawalo, ale teraz dziwne samochody robia to...

    Ciekawe jak dlugo pojezdzi.

    PZDr
    Adam

  • 20. Data: 2010-06-02 23:00:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 2 Jun 2010 21:08:42 +0200, MK wrote:
    >Nie możliwe, jak bagnet suchy to zapomnieli oleju nalać ...

    Ale o ile rozumiem przez jeden dzien lampka sie nie palila.
    Czyli albo troche oleju bylo, albo korka nie dokrecili.

    J.