  • 21. Data: 2010-06-02 23:27:26
    Temat: Re: Bipper po 20.000 cd :(
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    news:mhhd06lpe459499g6p0cakhptlfddk87iq@4ax.com...

    > Ale o ile rozumiem przez jeden dzien lampka sie nie palila.
    > Czyli albo troche oleju bylo, albo korka nie dokrecili.
    >
    > J.

    Po odebraniu z serwisu nie zaswiecila sie, a ja przywyklem po ASO seata
    ze nic sprawdzac nie musze bo nawet na zas jest zrobione.
    Pojezdzil pol dnia i dopiero na koniej zaczal wyc.

    PZDr
    Adam

  • 22. Data: 2010-06-03 17:52:08
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości

    > Przyjechali, zabrali samochod, naprawili (lacznie z ta przeciwwaga przy
    > skrzyni) i odstawili na miejsce. Kontrolka krzyczala i nie bylo na
    > bagnecie
    > bo ponoc zalali, wkrecili filtr. Filtr zaciagnal olej i potem juz nie
    > sprawdzili, ale to chyba i tak az tyle nie powinno wejsc do filtra.

    Ja bym kazał to na piśmie wszystko sobie dać i pieczątką obić. Bo jak za
    chwilę silnik powie "papa" to będziesz miał problem.

    Jurand