  • 1. Data: 2010-06-01 18:11:34
    Temat: Błąd poduszki - golf IV
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Witam
    Od jakiegos czasu pali mi sie kontrolka airbagu. Podpiałem dziasiaj
    VAGa i pokazuje błąd:
    00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
    32-00 - Resistance too High

    Czyli wyglada na to, że styki gdzieś zaśniedziały. Gdzie w Golfie moge
    szukać tych kostek? Czy bezpieczne jest ich odłączenie i
    wyczyszczenie ?

  • 2. Data: 2010-06-01 22:38:53
    Temat: Re: Błąd poduszki - golf IV
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > Czyli wyglada na to, że styki gdzieś zaśniedziały. Gdzie w Golfie moge
    > szukać tych kostek? Czy bezpieczne jest ich odłączenie i

    jeżeli Golf cierpi na to co np Opel to będą złączki pod fotelem, trzeba
    wyłączyć zapłon, rozpiąć złączki (nic się nie stanie) i spróbować psyknąć
    jakimś kontakt sprayem, jeżeli nie pomoże to albo wymiana złącza (o ile są
    zestawy) albo lutowanie na stałe,
    myślę że aby utrafić prawidłowo w miejsca 'podejrzane' należało by pewnie
    zaglądnąć na jakieś forum VW bo pewnie nie jesteś pierwszym z problemem,

    brat

  • 3. Data: 2010-06-02 09:41:51
    Od: "Radion" <n...@x...pl>

    00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95) - poduszka kierowcy (w
    kierownicy), do sprawdzenie taśma, bo ta ma skłonności do przerywania się.

    32-00 - Resistance too High - znaczy się przerwa, jakby jeszcze było
    "interminent" to to mogło by wskazywać na jakieś chwilowe przerwy w
    połączeniu np. zaśniedziałe styki, a tak to raczej permanentna przerwa...

    Czy po skasowaniu błąd wraca?

    pozdr.
    Radek

  • 4. Data: 2010-06-02 13:39:19
    Od: "michawar" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Jeśli wtyczki pod fotelami są ok to najprawdopodobniej uszkodzona jest taśma
    poduszki powietrznej w kierownicy.
    Można ją sprawdzić naciskając klakson na włączonym silniku i kręcąc kierownicą
    w prawo i w lewo po położeń maksymalnych. Jeśli klakson przestanie trąbić
    podczas kręcenia kierownicą to znaczy że taśma poduszki jest uszkodzona.

  • 5. Data: 2010-06-02 15:57:02
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Czy po skasowaniu błąd wraca?

    Bład powraca od razu, po klejnym włączeniu zapłonu. Jeśli taśma byłaby
    przerwana to chyba bład pojaiwałby sie dopiero przy manewrowaniu
    kierownicą ?
    Gdzie są te kostki pod fotelem bo nie widze... Trzeba wyjąć fotel i
    odchylic wykladzine ?

  • 6. Data: 2010-06-02 16:59:01
    Od: "Radion" <n...@x...pl>

    Bład powraca od razu, po klejnym włączeniu zapłonu. Jeśli taśma byłaby
    przerwana to chyba bład pojaiwałby sie dopiero przy manewrowaniu
    kierownicą ?

    Nie

    Gdzie są te kostki pod fotelem bo nie widze... Trzeba wyjąć fotel i
    odchylic wykladzine ?

    Wystarczy wyjąć fotel (trzeba odkręcić plastikowe osłony prowadnic i dwie
    śruby z przodu fotela), ale ja raczej obstawiam taśmę kierownicy.

  • 7. Data: 2010-06-02 17:33:08
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-06-01 18:11, BearBag pisze:
> [...]
    >
    > Czyli wyglada na to, że styki gdzieś zaśniedziały. Gdzie w Golfie moge
    > szukać tych kostek? Czy bezpieczne jest ich odłączenie i

    Czy samochód jest po naprawie blacharsko-lakierniczej?