  • 1. Data: 2009-07-03 05:54:18
    Temat: Czy dobre może byc jeszcze lepsze? [chyba nie było]
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    Play zwiększył z 4GB do 5GB limit przy doładowaniu za 50zł w Play OnLine na
    Kartę (limit do wykorzystania na 58dni).
    Przy doładowaniu za 30zł dalej zostaje 2GB (na miesiąc).

    JA

  • 2. Data: 2009-07-04 20:25:14
    Od: BearBag <c...@g...com>

    lepsze by bylo np dla mnie chocby 500MB ale za to na 90 dni za tą samą
    kase.
    W zyciu na komorce nie zuzyje tych 5GB w tym czasie i chocby
    podnosili do 100GB to i tak dobrze wiedzą że 99% userow nawet 10%
    tych bajtów nie przeje.

  • 3. Data: 2009-07-04 20:56:46
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    BearBag pisze:

    > W zyciu na komorce nie zuzyje tych 5GB w tym czasie i chocby
    > podnosili do 100GB to i tak dobrze wiedzą że 99% userow nawet 10%
    > tych bajtów nie przeje.

    Przecież to jest oferta na internet nie na ten w komórce..
    Pomieszałeś..

    --
    pzdr, Piotr M

  • 4. Data: 2009-07-07 07:08:44
    Od: ztomasz <z...@o...pl>

    Jeremiasz pisze:
    > Play zwiększył z 4GB do 5GB limit przy doładowaniu za 50zł w Play OnLine na
    > Kartę (limit do wykorzystania na 58dni).
    > Przy doładowaniu za 30zł dalej zostaje 2GB (na miesiąc).
    >
    > JA

    To jest oferta promocyjna na wakacje w Play online wiec jest to
    chwilowa, a nie stala oferta.

    --
    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=