  • 11. Data: 2020-02-29 02:05:49
    Temat: Re: Bluetooth sam się włącza podczas rozmowy
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-02-28 o 23:37, kk pisze:

    > Ja codziennie płaczę nad Tobą.

    Płacz i śmiech to zdrowie :-)
    Nie masz jakiejś rodziny, sirota jesteś? Jak się nade mną litujesz to
    kopsnij honorowo ze 100 tysięcy plączcy nad innymi.

    --
    animka

  • 12. Data: 2020-02-29 18:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...ja.wp.pl ...

    > Ci co chcą podsłuchać-podsłuchają. Jest takie małe urządzenie do
    > podsłuchiwania w cenie bodajże ok. 200 zł. A detektywi jak
    > podsłuchują? Oglądasz chyba w telewizji programy detektywistyczne
    > oraz program "Zdrady". Ja oglądałam jak nie było co oglądać.

    Jebłem... Musiałbym miec nie pokolei w głowie zeby na ogladanie takie
    gówna marnować zycie.
    Co do podsłuchiwania to masz racje - wiec wyrzucenie telefonu nie
    wystarczy. Musisz przestać cokolwiek mowic! I pisac! Bo w sumie pisanie
    tez moga "podsłuchac/podglądnąc". ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 13. Data: 2020-02-29 23:53:46
    Od: CaerSobreUnÁrbol <c...@i...net.info.site.invalid>

    Animatorka wrote:
    > Ci co chcą podsłuchać-podsłuchają. Jest takie małe urządzenie do
    > podsłuchiwania w cenie bodajże ok. 200 zł.

    Takimi "pirdółkami" (z czasow epoki kamienia przedlupanego)
    mozna TYLKO analogowe rozmowy podsluchac, te czasy na szczescie
    juz dawno minely.

    Profesjonalna metoda inwigilacji jest "szpieg na żądanie" (po
    jevvsku: 'spy on demand'), polega na intruzie pomiedzy teleSRajem
    a BTSem lub pomiedzy teleSRAJem a urzadzniem, radiowym jak
    *trasownik* (po jevvsku: WiFi Calling, (zas *trasownik* po jevvsku:
    'router')). Koszt takiego psiegoChuja zaczyna sie od
    200'000 neoPRL'owskich rdzewniakow.

    > A detektywi jak podsłuchują?
    > Oglądasz chyba w telewizji programy detektywistyczne oraz program
    > "Zdrady". Ja oglądałam jak nie było co oglądać.

    Jesli "ktosinski" (detektyPicwant) dopadnie teleSRAJa i w nim
    zainstaluje przykladowo: mSpy, Spybubble, PhoneSheriff, FlexiSpy,
    MobileSpy (sa dziesiatki innych, innymi slowy "lichych" szpicli),
    to wtedy mozna mowic o podsluchiwaniu. Inna droga jest naiwne
    zainstalowanie "parszywej" aplikacji z programem inwigilujacym.
    Innych sposobow NIE ma!

    Jedna z najparszywszych metod inwigilacji jest uzywanie CHLAMU
    zwanego "łapucapu" (po jevvsku: 'WhatsApp'), nie dosc ze DEPPle
    sprzedaje sie sam, to sprzedaje innych!!!

    --
    http://bit.ly/2uEUj3s
    Pijawki danych: gUUrgoł, mikrySRAJsoft, zgniłyOGRYZ, mordziaKniga & Co.

  • 14. Data: 2020-03-01 01:42:13
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-02-29 o 18:59, Budzik pisze:

    > Jebłem... Musiałbym miec nie pokolei w głowie zeby na ogladanie takie
    > gówna marnować zycie.

    Ja tak oglądam wszystko: telewizor z boku a w tym czasie zawsze coś
    robię. Na ogół jest tak, że jak wyjdę na chwilę do kuchni czy drugiego
    pokoju film się kończy i nie znam zakończenia. Nie siedzę "murem" przed
    telewizorem.

    --
    animka

  • 15. Data: 2020-03-01 01:48:59
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-02-29 o 23:53, CaerSobreUnÁrbol pisze:

> [...]
    > zwanego "łapucapu" (po jevvsku: 'WhatsApp'), nie dosc ze DEPPle
    > sprzedaje sie sam, to sprzedaje innych!!!

    To ja nie wiem jak oni to robią. Siedzą w samochodzie i widzą/słyszą co
    się dzieje w danym mieszkaniu. To już nawet większa technika niż
    podsłuchy rozmów telefonicznych.
    Może te programy Detektywi i Zdrady to fikcja?

    --
    animka

  • 16. Data: 2020-03-01 01:56:22
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-01 o 01:48, Animka pisze:
    > po jevvsku

    Co to znaczy? Nie znam tego wyrazu.

    --
    animka

  • 17. Data: 2020-03-01 01:57:25
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

  • 18. Data: 2020-03-01 06:33:57
    Od: CaerSobreUnÁrbol <c...@i...net.info.site.invalid>

    Animka wrote:
    > Co to znaczy? Nie znam tego wyrazu.

    W zwiazku z tym, ze w zyciu boisz sie niemal wszystkiego

    to podaje https://en.wikipedia.org/wiki/Who_is_a_Jew%3F

    w nieskroconej formie. Dwa "vv" (dla utrudnienia JEVVskim
    slugusom szukajacym jak: gUUrgoł) zastepuja "w".

    Jakze pieknie i do zapamietania jest http://bit.ly/32CAbvX
    (to to samo co pierwszy URL). Skracaniem linkow pozbywam sie
    odpowiedzialnosci za link (przekazuje go usludze bit.ly).

    --
    http://bit.ly/2uEUj3s
    Data-Leeches: gUUrgoł, mikrySRAJsoft, zgniłyOGRYZ, mordziaKniga & Co.

    TFU WON

  • 19. Data: 2020-03-01 06:34:46
    Od: CaerSobreUnÁrbol <c...@i...net.info.site.invalid>

    Animka wrote:
> [...]
    > podsłuchy rozmów telefonicznych.
    > Może te programy Detektywi i Zdrady to fikcja?

    Tematyka wykracza ramy ...telefonia.gsm ale nadmienie, ze chodzi o
    laserowy podsluch. Wystarczy skierowac bardzo stabilny strumien z
    promiennika laserowego na obiekt, ktory wprowadzany jest w drgania
    w pasmie czestotliwosci mowy (400Hz-6kHz, np. szyba) aby po zdemo-
    dulowaniu odbicia wiazki laserowej, otrzymac dzwiek (rozmowe) za
    szyba. Technik podsluchu nie teleSRAJowych jest wiele, jedna z nich
    jest podlozenie "pluskwy", mikronadajnika (z mikrofonem) o malym
    zasiegu i odbior w poblizu stojacym pojezdzie (lub retranslatorze
    zwiekszajacym zasieg, przy czym zostanie tez zmieniona czestotliwosc
    emisji). Wspolczesnie ustrojstwa podsluchowe wysylaja sygnal
    zakodowany, moga tez retransmitowac do telefonii i odsluch (podsluch)
    moze odbywac sie tysiace kilometrow dalej od obiektu inwigilowanego.

    W filmach jest niesamowicie duzo tzw. BAŁACHu (zupelnie nierealnych
    bzdur), ktore przez wiekszosc NAIWNYCH odbierana jest jako rzeczy-
    wistosc....

  • 20. Data: 2020-03-01 09:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...ja.wp.pl ...

    > Może te programy Detektywi i Zdrady to fikcja?

    Nie, no co ty...

    --
    Pozdrawia... Budzik