  • 21. Data: 2020-03-01 15:10:07
    Temat: Re: Bluetooth sam się włącza podczas rozmowy
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-01 o 06:33, CaerSobreUnÁrbol pisze:

    > W zwiazku z tym, ze w zyciu boisz sie niemal wszystkiego
    >
    > to podaje https://en.wikipedia.org/wiki/Who_is_a_Jew%3F
    >
    > w nieskroconej formie. Dwa "vv" (dla utrudnienia JEVVskim
    > slugusom szukajacym jak: gUUrgoł) zastepuja "w".

    Ciekawy kawałek tekstu z tego linka wklejam:

    Hannah Arendt wielokrotnie utrzymywała zasadę domagania się żydowskiej
    tożsamości w obliczu antysemityzmu. ,,Jeśli ktoś zostanie zaatakowany
    jako Żyd, musi bronić się jak Żyd. Nie jako Niemiec, nie jako obywatel
    świata, nie jako obrońca Praw Człowieka, czy cokolwiek innego";
    ,,Mężczyzna zaatakowany jako Żyd nie może się bronić jako Anglik lub
    Francuz. Świat może jedynie wyciągnąć z tego wniosek, że po prostu wcale
    się nie broni".

    --
    animka

  • 22. Data: 2020-03-01 18:22:10
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 26.02.2020 o 15:07, Animka pisze:
    > Ostatnio jak gdzieś zadzwonię i rozmawiam to bezczelnie włącza mi się
    > w telefonie bluetooth. Rozmawiając nawet nie wiem , że to się włączyło
    > bez mojej wiedzy. Podejrzewam, że ktoś ma możliwość w ten sposób na
    > podsłuch-o czym z kimś rozmawiam. Co mam robić? Teraz zauważylam-
    > dopiero po skoczończonej rozmowie i od razu ten bluetooth wyłączyłam ,
    > ale i tak dużo za późno.

    Chyba jakaś wada sprzętu, ale bez paniki, do transferu potrzebne jest
    sparowanie telefonów, a na to trzeba się zgodzić. W moich telefonach też
    zresztą często widzę że włączony jest bluetooth mimo że go nie włączałem.

  • 23. Data: 2020-03-01 20:12:23
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-01 o 18:22, Trybun pisze:

    > Chyba jakaś wada sprzętu, ale bez paniki, do transferu potrzebne jest
    > sparowanie telefonów, a na to trzeba się zgodzić. W moich telefonach też
    > zresztą często widzę że włączony jest bluetooth mimo że go nie włączałem.

    Ile masz telefonów?
    Czy masz w telefonach aplikację My Phone Explorer?

    --
    animka

  • 24. Data: 2020-03-02 10:33:22
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 01.03.2020 o 20:12, Animka pisze:

    > Ile masz telefonów?
    > Czy masz w telefonach aplikację My Phone Explorer?

    Obecnie wykorzystuje dwa. Nie jest to jakaś fanaberia tylko konieczność
    przy słabym zasięgu. W jednym mam mam wymienioną aplikację. I
    najwyraźniej to nie ona jest przyczyną tego włączania się bluetootha.

  • 25. Data: 2020-03-02 11:30:48
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-02 o 10:33, Trybun pisze:

    > Obecnie wykorzystuje dwa. Nie jest to jakaś fanaberia tylko konieczność
    > przy słabym zasięgu. W jednym mam mam wymienioną aplikację. I
    > najwyraźniej to nie ona jest przyczyną tego włączania się bluetootha.

    A sądzisz. że co może być przyczyną?

    --
    animka

  • 26. Data: 2020-03-02 21:44:34
    Od: CaerSobreUnÁrbol <c...@i...net.info.site.invalid>

    Animatorka wrote:
    > Czy masz w telefonach aplikację MPE?

    Moze jestes na dobrym tropie, MPE "leci" w tle "przymulony",
    lecz jak z PC'ta ma odbyc sie polaczenie to "odzywa" i zezwala
    na polaczenie (w zaleznosci od konf., miedzy innymi tez z BT).

    W zwiazku z tym ze, nigdy cokolwiek wylaczam, nie bylo czegos
    takego jak opisujesz (bo wszystko jest zawsze wlaczone).

    W ustawueniach odpluskwiacza (po jevvsku: 'developer') sa
    ustawiena dla BT np. wersja AVRCP, ktora moze wywoluje
    wspominane aktywacje BT...

    --
    http://bit.ly/2uEUj3s
    Pijawki danych: gUUrgoł, mikrySRAJsoft, zgniłyOGRYZ, mordziaKniga & Co.

  • 27. Data: 2020-03-02 23:07:06
    Od: CaerSobreUnÁrbol <c...@i...net.info.site.invalid>

    Animatorka wrote:
    > że co może być przyczyną?

    Dokonaj polaczenia z posiadanym teleSRAJem, odbierz i tak jak
    na "zdjeciu ekranu", "pacnij" w symbol BT, rozlacz i ponownie
    powtorz. Sprawdz czy BT jest aktywny (zielony).

    Tu link (URL) do "zdjecia ekranu" https://ibb.co/0CKZzrd i bez
    zadnych histerii (kliknij i zobacz, specjalnie ustawilem neoPRLowska
    gęgawę (PL)).

    Byc moze to Twoj problem... ... ...

  • 28. Data: 2020-03-03 01:05:06
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-02 o 21:44, CaerSobreUnÁrbol pisze:

    > Moze jestes na dobrym tropie, MPE "leci" w tle "przymulony",
    > lecz jak z PC'ta ma odbyc sie polaczenie to "odzywa" i zezwala
    > na polaczenie (w zaleznosci od konf., miedzy innymi tez z BT).

    Trochę to dziwne, bo jak BT nie jest mi w komputerze potrzebny to
    wyciągam dongla.
    Ostatnio MPE odinstalowałam w komputerze. Zainstaluję jak mi będzie
    potrzebny. Aplikacja w telefonie siedzi, bo trochę trudu włożyłam, żeby
    ją ściągnąć z google play (trzeba się logować).Ostatnio wymusiłam jej
    zatrzymanie, czyli jest zatrzymana, ale będę obserwowała jak ktoś
    zadzwoni. Może to ta aplikacja mi "bruździła".

    > W zwiazku z tym ze, nigdy cokolwiek wylaczam, nie bylo czegos
    > takiego jak opisujesz (bo wszystko jest zawsze wlaczone).

    > W ustawieniach odpluskwiacza (po jevvsku: 'developer') sa
    > ustawiena dla BT np. wersja AVRCP, ktora moze wywoluje
    > wspominane aktywacje BT...
    Co to jest za wersja AVRCP i gdzie tego szukać?

    --
    animka

  • 29. Data: 2020-03-03 01:07:05
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-02 o 23:07, CaerSobreUnÁrbol pisze:

> [...]
    >
    > Tu link (URL) do "zdjecia ekranu" https://ibb.co/0CKZzrd i bez
    > zadnych histerii (kliknij i zobacz, specjalnie ustawilem neoPRLowska

    Tak zrobię. Dzięki.

    --
    animka

  • 30. Data: 2020-03-05 10:54:01
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 02.03.2020 o 11:30, Animka pisze:

    > A sądzisz. że co może być przyczyną?

    Nie wiem. Przypuszczalnie to takie producenckie "usprawnienie" tej
    funkcji w nowszych telefonach. W zestawie stereo też tak mam - wystarczy
    że włączę w telefonie B-T to zaraz wieża hi-fi przechodzi w " w stan
    gotowości", czyli bluetooth włączony.