  • 1. Data: 2020-02-26 15:07:51
    Temat: Bluetooth sam się włącza podczas rozmowy
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Ostatnio jak gdzieś zadzwonię i rozmawiam to bezczelnie włącza mi się w
    telefonie bluetooth. Rozmawiając nawet nie wiem , że to się włączyło bez
    mojej wiedzy. Podejrzewam, że ktoś ma możliwość w ten sposób na
    podsłuch-o czym z kimś rozmawiam. Co mam robić? Teraz zauważylam-
    dopiero po skoczończonej rozmowie i od razu ten bluetooth wyłączyłam ,
    ale i tak dużo za późno.

    --
    animka

  • 2. Data: 2020-02-27 18:42:47
    Temat: Re: Bluetooth sam się włącza podczas rozmowy
    Od: CaerSobreUnÁrbol <c...@i...net.info.site.invalid>

    Animatorka wrote:
    > Ostatnio jak gdzieś zadzwonię i rozmawiam to bezczelnie włącza mi się w
    > telefonie bluetooth.

    Tu nie ma cokolwiek bezczelnego, najprawdopodobniej sieczka
    starej instalacji sluchawki bezprzewodowej (niefortunnie
    usunieta) ze strony teleSRAJa chce nawiazac bezprzewodowy
    kontakt z owa "zabawka".

    > Rozmawiając nawet nie wiem , że to się włączyło bez
    > mojej wiedzy.

    Mam wrazenie, ze *boisz sie wlasnego cienia* ..., bez
    przesady... (jestes agentem, ze boisz sie "przeciekow")

    > Podejrzewam, że ktoś ma możliwość w ten sposób na
    > podsłuch-o czym z kimś rozmawiam.

    Praktycznie nierealne, za mikry zasieg, poza tym
    ze strony teleSRAJa "zewnetrzne" polaczenie musi
    byc przyzwolone/zezwolone.

    > Co mam robić? Teraz zauważylam-
    > dopiero po skoczończonej rozmowie i od razu ten bluetooth wyłączyłam ,
    > ale i tak dużo za późno.

    Nic nie robic co jest niepotrzebne.

    Ja od (czort wie) gdzies 15 (a moze wiecej) lat w telestarju
    NIGDY nie wylaczylem wspomnianej opcji.

    Wywolaj ustawienia WPAN (po jevvsku: bluetooth) zapoznaj sie
    z lista zarejestrowanych urzadzen i ewentulalnie (nieznane)
    odsprzegnij (rozlacz). Sprawdz ktore z nich sa zakolorowane
    (naczesciej na niebiesko) tzn. dokonuja automatycznego
    polaczenia (o ile sa w ich zasiegu).

    W kazdym z OS teleSRAJa roznie rozwiazywane sa automatyczne
    polaczenia (w zaleznosci od polozenia geograficznego GNSS)
    radiowe (z domowym lub innym) osprzetowieniem radiowym, nie
    moge tu podac "recepty".

    W zasadzie (prawie bez wyjatkow) jesli zostanie zestawione
    automatycznie polaczenie (z jakims innym "obiektem") to
    w sluchawce teleSRAJa powinien zniknac dzwiek, bo bedzie
    gdzie indziej przekierowany.

    Zalacz WPAN na stale (jak masz jeden z nowszych teleCZORTow)
    to pobor energii jest znikomy, prawie nieznaczacy (tym
    bardziej maly, jesli nie ma przesylu danych, tylko czuwanie).

    Potrzebujesz jurnego "ogona", ktory by lęki zlikwidowal,
    rozejzyj sie naokolo, moze sie"co" przytrafi, to i
    klopoty znikna.

    --
    http://bit.ly/2uEUj3s
    Pijawki danych: gUUrgoł, mikrySRAJsoft, zgniłyOGRYZ, mordziaKniga & Co.

  • 3. Data: 2020-02-27 22:25:35
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-02-27 o 18:42, CaerSobreUnÁrbol pisze:

    > Tu nie ma cokolwiek bezczelnego, najprawdopodobniej sieczka
    > starej instalacji sluchawki bezprzewodowej (niefortunnie
    > usunieta) ze strony teleSRAJa chce nawiazac bezprzewodowy
    > kontakt z owa "zabawka".

    Ja tego nie rozumiem. Jakiej starej instalacji słuchawki?

    > Mam wrazenie, ze *boisz sie wlasnego cienia* ..., bez
    > przesady... (jestes agentem, ze boisz sie "przeciekow")

    Ty byłbyś zadowolony jakby cos się włączało?

    > Praktycznie nierealne, za mikry zasieg, poza tym
    > ze strony teleSRAJa "zewnetrzne" polaczenie musi
    > byc przyzwolone/zezwolone.

    Ja tego pytania nie widzę podczas rozmowy, a bluetooth jest włączony i
    dopiero jak zamknę rozmowę telefoniczną to widzę.

    > Nic nie robic co jest niepotrzebne.
    >
    > Ja od (czort wie) gdzies 15 (a moze wiecej) lat w telestarju
    > NIGDY nie wylaczylem wspomnianej opcji.

    Skoro Ci to potrzebne...Mnie nie.

> [...]
    > odsprzegnij (rozlacz). Sprawdz ktore z nich sa zakolorowane
    > (naczesciej na niebiesko) tzn. dokonuja automatycznego

    Nie pokazuje mi listy telefonów.
    Wifi to pokazuje sieci czy urządzenia.

> [...]
    > automatycznie polaczenie (z jakims innym "obiektem") to
    > w sluchawce teleSRAJa powinien zniknac dzwiek, bo bedzie

    Zdarzały się takie sytuacje, ale ja się nie łączę z jakimś innym
    obiektem i nie włączam bluetooth.

    > Zalacz WPAN na stale (jak masz jeden z nowszych teleCZORTow)
    > to pobor energii jest znikomy, prawie nieznaczacy (tym
    > bardziej maly, jesli nie ma przesylu danych, tylko czuwanie).

    Wyłączone mam połączenia internetowe przez bluetooth.

    I tak mi telefon nie pokazuje kto się chce połączyć z moim telefonem czy
    już się połączył.

    > Potrzebujesz jurnego "ogona", ktory by lęki zlikwidowal,
    > rozejzyj sie naokolo, moze sie"co" przytrafi, to i
    > klopoty znikna.

    Nie szukam guza :P

    --
    animka

  • 4. Data: 2020-02-27 22:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...ja.wp.pl ...

    > Podejrzewam, że ktoś ma możliwość w ten sposób na
    > podsłuch-o czym z kimś rozmawiam. Co mam robić?

    Najbezpieczniej bedzie pozbyc sie telefonu. Wtedy masz 100% szans ze nikt
    cie nie podsłucha... twoim telefonem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 5. Data: 2020-02-27 23:30:26
    Od: CaerSobreUnÁrbol <c...@i...net.info.site.invalid>

    Animatorka wrote:

    > Ja tego nie rozumiem. Jakiej starej instalacji słuchawki?

    Byc moze kiedys uzywalas cos takiego jak

    http://bit.ly/2T5wFqH (rozsadny skrocony URL / link)

    zas dla niedowiarkow i przesadnych..

    https://a.allegroimg.com/s1024/0c6aae/457bf13c46a092
    adca803e070b33

    > Ty byłbyś zadowolony jakby cos się włączało?

    Jak juz zapowiedzialem WPAN (i inne) mam ZAWSZE aktywne/zalaczone.
    NIGDY nie mialem jakiekolwiek obawy, ze ktos mnie podsluchuje.

    > Ja tego pytania nie widzę podczas rozmowy, a bluetooth jest włączony i
    > dopiero jak zamknę rozmowę telefoniczną to widzę.

    Byc moze to skutek (trupy) instalowania jakichs smieci
    z "play" gUUrguly (tam przeszlo *80%* to *CHLAM*).

    > Skoro Ci to potrzebne...Mnie nie.

    Mnie to jest tak potrzebne jak i nie potrzebne, nie zabawiam
    sie w *histeryczne* wylaczanie czegokolwiek.

    > Nie pokazuje mi listy telefonów.
    > Wifi to pokazuje sieci czy urządzenia.

    Czyli wyrazny dowod na "jakies trupy" z wczesniejszych
    (niepotrzebnych) instalacji barachla.

    > Zdarzały się takie sytuacje, ale ja się nie łączę z jakimś innym
    > obiektem i nie włączam bluetooth.

    Bez komentarza.....

    > Wyłączone mam połączenia internetowe przez bluetooth.

    To nie zmienia faktu, raczej sprawa tzw. udostepniana
    TeleSRAJa jako modem.

    > I tak mi telefon nie pokazuje kto się chce połączyć z moim telefonem czy
    > już się połączył.

    > Nie szukam guza :P

    To nie jest "szukanie guza", to jest sprostanie biologicznym
    wrodzonym (genetycznie) przeslankom organizmu.

  • 6. Data: 2020-02-28 02:46:19
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-02-27 o 22:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Animka a...@t...ja.wp.pl ...

    > Najbezpieczniej bedzie pozbyc sie telefonu. Wtedy masz 100% szans ze nikt
    > cie nie podsłucha... twoim telefonem.

    Ci co chcą podsłuchać-podsłuchają. Jest takie małe urządzenie do
    podsłuchiwania w cenie bodajże ok. 200 zł. A detektywi jak podsłuchują?
    Oglądasz chyba w telewizji programy detektywistyczne oraz program
    "Zdrady". Ja oglądałam jak nie było co oglądać.

    --
    animka

  • 7. Data: 2020-02-28 02:55:39
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-02-27 o 23:30, CaerSobreUnÁrbol pisze:

    > Byc moze kiedys uzywalas cos takiego jak
    >
    > http://bit.ly/2T5wFqH (rozsadny skrocony URL / link)

    Nawet nie wiem co to jest.

> [...]
    >
    > Byc moze to skutek (trupy) instalowania jakichs smieci
    > z "play" gUUrguly (tam przeszlo *80%* to *CHLAM*).

    Same różne komunikatory mi się zainstalowały juz od czasu nowego
    telefonu. Wszystkie mam wyłączone.

    > Mnie to jest tak potrzebne jak i nie potrzebne, nie zabawiam
    > sie w *histeryczne* wylaczanie czegokolwiek.

    > Czyli wyrazny dowod na "jakies trupy" z wczesniejszych
    > (niepotrzebnych) instalacji barachla.

    Mój dongiel do komputera to bluetooth radio.

    > Bez komentarza.....

    > To nie zmienia faktu, raczej sprawa tzw. udostepniana
    > TeleSRAJa jako modem.

    Nie udostpniam nigdy.

  • 8. Data: 2020-02-28 18:40:20
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2020-02-28 02:55, Animka pisze:

    > Nawet nie wiem co to jest.

    Douszna słuchawka bezprzewodowa z wbudowanym mikrofonem łącząca się z
    telefonem / smartfonem przez Bluetooth?

    > Same różne komunikatory mi się zainstalowały juz od czasu nowego
    > telefonu. Wszystkie mam wyłączone.

    Same. Jasne. Klikasz gdzie popadnie, coś włączysz, później nawet nie
    pamiętasz co, a następnie płacz, że się samo włącza.

    K.

  • 9. Data: 2020-02-28 23:13:57
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-02-28 o 18:40, Krystek pisze:

    > Douszna słuchawka bezprzewodowa z wbudowanym mikrofonem łącząca się z
    > telefonem / smartfonem przez Bluetooth?

    Mam, ale nie stosuję. Nawet w autobusie.

    > Same. Jasne. Klikasz gdzie popadnie, coś włączysz, później nawet nie
    > pamiętasz co, a następnie płacz, że się samo włącza.

    Nie bredź. Odbieram tylko połączenie od osoby, którą zresztą znam. Za
    stara już jestem na płacz. Moje oczy już prawie wcale nie chcą płakać, a
    czasami dobrze jest się wypłakać.

    --
    animka

  • 10. Data: 2020-02-28 23:37:14
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-28 23:13, Animka wrote:

> [...]
    >
    > Nie bredź. Odbieram tylko połączenie od osoby, którą zresztą znam. Za
    > stara już jestem na płacz. Moje oczy już prawie wcale nie chcą płakać, a

    Ja codziennie płaczę nad Tobą.