  • 1. Data: 2009-05-19 10:06:26
    Temat: Bluetooth w Nokii E63
    Od: " phungus" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam serdecznie,
    Mam pytanko do uzytkownikow E63 w jaki sposob radzicie sobie z przesylaniem
    danych przez bt. Chodzi mi o to, ze telefon odebrane dane traktuje jako
    'wiadomosci sms'. Jezeli przesylam sobie np. plik audio lub zdjecie, to nie ma
    problemu i mozna zapisac sobie pozniej sam plik, ale przeslalem tez animacje
    *.swf i jest ona traktowana jako sms, bez mozliwosci wyodrebnienia i zapisania
    pliku. Taka 'wiadomosc' mozna tylko przenosic w zakresie menu wiadomosci sms.
    Moze jakis program ?

    Pozdrawiam,
    ph.

  • 2. Data: 2009-05-19 10:42:35
    Temat: Re: Bluetooth w Nokii E63
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    phungus pisze:

    > Moze jakis program ?

    Jak najbardziej, ja używam X=Plore, w menu/narzędzia/wiadomości masz tam
    wszystkie pliki z bluetootha i przenosisz sobie do katalogu jakiego
    chcesz. Natomiast w ActiveFile to jak pamiętam jest wyświetlony osobny
    folder z wszystkimi nabytkami z bluetootha.

    --
    pzdr, Piotr M