  • 1. Data: 2009-05-18 23:43:24
    Temat: lista o gsm i dzis ani slowa o GaduAIR??
    Od: s...@a...pl

    Pierwsza oferta jednoczesnie do internetu i do rozmow. Jak dla mnie to jeden z
    ciekawszych newsow roku.

    Ladujac co miesiac po 20 zl mamy co miesiac 40MB internetu do wykorzystania... i
    26 zlotych do przegadania po stawce 29 groszy za minute. Fajna aplikacja do
    instant messagingu za darmo gratis.

    http://www.gaduair.pl

    s.

  • 2. Data: 2009-05-19 06:02:35
    Temat: Re: lista o gsm i dzis ani slowa o GaduAIR??
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

> [...]
    > wykorzystania... i
    > 26 zlotych do przegadania po stawce 29 groszy za minute. Fajna aplikacja

    Hmm...jeśli chodzi o cenę netu, to Play wciąż niepokonany..a to Gadu gdzieś
    w peletonie, daleko z tyłu.

  • 3. Data: 2009-05-19 06:22:58
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Hmm...jeśli chodzi o cenę netu, to Play wciąż niepokonany..a to Gadu gdzieś
    > w peletonie, daleko z tyłu.

    jesli chodzi o tani net dla ludzi ktorzy potrzebuja do 100MB
    miesiecznie do korzystania z niego sporadycznie to to gadu jest nie do
    pobicia do tego ceny polaczen glosowych nizsze niz w play fresh. Kupie
    sobie starterka bo neta potrzebuje w lapku raz na kilka tygodni a tu
    za 10zl mam konto wazne na trzy miesiace. W simdacie musialem na trzy
    miesiace wywalac 50zl a zuzywalem mniej niz 10 :/

  • 4. Data: 2009-05-19 07:32:07
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

> [...]

    -za 10zl mam konto wazne na trzy miesiace. W simdacie musialem na trzy
    -miesiace wywalac 50zl a zuzywalem mniej niz 10 :/

    No tak...niektórzy (są tacy) to kupują telefony np. tylko po to, żeby tylko
    dobierać, sami nic nie dzwonią.
    A inni kupują internet do teleonu, żeby go nie używać. No bo - bądźmy
    szczerzy - co to za korzystanie z internetu w dziesiejszych czasach, kiedy
    ma się około 1MB na dzień? No chyba, że ktoś przez internet rozumie czysty
    tekst, poczte bez załączników, strony bez multimediów itd. Ale taki internet
    to był 10 la temu...
    Nie dajmy sobie wmówić opom, że daja nam Bóg wie co, zdzierająć, że bój się
    Boga za pakiety, że pożal się Boże. W wszystko pod hasłem 'do sprawdzania
    poczty wystarczy'. Pewnie, że wystarczy, abo za 10 zł z 20 minutami na
    miesiąc też wystarczy...
    Zastanawiam się po co kupowałeś Simdate, zamiast jakiś pakiet za 5 zł skoro
    tak mało korzystasz?

  • 5. Data: 2009-05-19 07:38:05
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

> [...]
    > wykorzystania... i
    > 26 zlotych do przegadania po stawce 29 groszy za minute. Fajna aplikacja

    Internet jest równierz w pakiecie np. 60 MB za 10 zł. plus 20%,25% lub 30%
    bonusu za doładowanie na ich stronie plus bonusowe MB przy doładowaniu.
    Obecnie najlepsza oferta prepaid.

  • 6. Data: 2009-05-19 07:54:02
    Od: "Darek" <d...@N...gazeta.pl>

    > Internet jest równierz w pakiecie np. 60 MB za 10 zł. plus 20%,25% lub 30%
    > bonusu za doładowanie na ich stronie plus bonusowe MB przy doładowaniu.
    > Obecnie najlepsza oferta prepaid.

    Rzeczywiscie bardzo ciekawa oferta internetu w prepaidzie, za doładowanie 100
    zł można mieć ok. 1 GB, (200 MB gratis + 130 zł na 13 pakietow po 60 MB)
    czyli na wyjazd na wakacje na 2 tygodnie spokojnie powinno wystarczyć.
    Oczywiscie mysle o miejscach gdzie nie ma Play-a, bo tam to oczywiscie Play
    online na karte jest bezkonkurencyjny.
    Mam nadzieje, ze inne prepaidy pojda sladem GaduAir.

  • 7. Data: 2009-05-19 08:55:54
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    Jeremiasz pisze:

    > Hmm...jeśli chodzi o cenę netu, to Play wciąż niepokonany..a to Gadu gdzieś
    > w peletonie, daleko z tyłu.

    Za krótkie te hmm, masz na myśli internet we Freshu? Bo mowa tu o
    "Pierwsza oferta jednoczesnie do internetu i do rozmow."

    --
    pzdr, Piotr M

  • 8. Data: 2009-05-19 09:07:23
    Od: K <...@...c>

    s...@a...pl pisze:
> [...]
    > 26 zlotych do przegadania po stawce 29 groszy za minute. Fajna aplikacja do

    a z czyjej to infrastruktury korzysta ?

  • 9. Data: 2009-05-19 10:37:32
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

> [...]
    > Play
    > online na karte jest bezkonkurencyjny.
    > Mam nadzieje, ze inne prepaidy pojda sladem GaduAir.

    Jak dobrze zrozumiałem cennik to bonus np. 30% moża wykorzystać tylko na
    rozmowy.

  • 10. Data: 2009-05-19 11:04:44
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Użytkownik ni au koto ha itsumo tanosii

> [...]
    > wykorzystania... i 26 zlotych do przegadania po stawce 29 groszy za
    > minute. Fajna aplikacja do instant messagingu za darmo gratis.

    Do Play i PC 49 groszy => znaczy jakiś inny interconect płacą ;->

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D