  • 1. Data: 2009-05-18 21:04:28
    Temat: pytanie połączenia blokada ?
    Od: "kordyll" <k...@m...pl>

    dostaje dziwne sms od jakies numeru moge go jakos zablokować zeby nie
    dochodzily albo przekierowac jakos polaczenia ?

  • 2. Data: 2009-05-18 22:13:26
    Temat: Re: pytanie połączenia blokada ?
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "kordyll" <k...@m...pl> napisał
    > dostaje dziwne sms od jakies numeru moge go jakos zablokować zeby nie
    > dochodzily

    Tak lub nie.

    > albo przekierowac jakos polaczenia ?

    Tak lub nie.

    Mam nadzieję, że pomogłem.
    M.

  • 3. Data: 2009-05-19 07:09:29
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    Maciek pisze:

    > Tak lub nie.

    > Tak lub nie.
    >
    > Mam nadzieję, że pomogłem.
    > M.

    no brawo, jesteś naprawdę wielki :) i mądry, w tym jednak rzecz że
    trochę inaczej
    az

  • 4. Data: 2009-05-19 09:42:10
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Tomek" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
    > no brawo, jesteś naprawdę wielki :) i mądry, w tym jednak rzecz że trochę
    > inaczej

    http://rtfm.killfile.pl/ - przeczytaj, zapamiętaj na przyszłość a potem
    przeproś.
    Ale przede wszystkim wyjmij z przełyku ten kij od szczotki.

    Maciek.

  • 5. Data: 2009-05-19 10:20:42
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomek" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

    > no brawo, jesteś naprawdę wielki :) i mądry, w tym jednak rzecz że trochę
    > inaczej

    Bez dodatkowych informacji ciezko cos odpowiedziec - wiec jego odpowiedz
    jest adekwatna do stanu faktycznego podanego przez tworce.
    Z poziomu sieci nie ma przekierowywania SMSow (a gdyby bylo, to trzeba by
    pewnie placic za kazdy przekierowany SMS). Mozna - w niektorych taryfach i
    ofertach, ktore udostepniaja usluge blokowanai polaczen zablokowac
    *wszystkie* przychodzace SMSy: *35*KKKK*16# (KKKK - haslo, standardowo
    0000).
    Ale chyba nie o to chodzi.
    Zaawansowane telefony i wgrane do nich oprogramowanai potrafia pewnie
    zapisywac SMSy spod wskazanych numerow od razu do /dev/null - ale nei
    wiemuy, jaki watkotworca ma telefon.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-05-19 12:52:07
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    Maciek pisze:

    > http://rtfm.killfile.pl/ - przeczytaj, zapamiętaj na przyszłość a potem
    > przeproś.
    > Ale przede wszystkim wyjmij z przełyku ten kij od szczotki.
    >
    > Maciek.

    wiesz takich nauczycieli to już paru poznałem, gdybyś nie pisał
    wcześniej głupot, na głupie pytania to na pewno nie byłoby reakcji,
    skoro już chciałeś się popisać, to wystarczyło to zrobić na temat,
    jak to zrobił wspaniały i znany SDD :) .....nie mylić z SBB
    az

    ps. kij użyj dla siebie w zupełnie innym celu, ale na pewno nie łykaj

  • 7. Data: 2009-05-19 12:53:00
    Od: "kordyll" <k...@m...pl>

    se 890i

  • 8. Data: 2009-05-19 13:11:21
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Tomek" <a...@n...pl> napisał
    > wiesz takich nauczycieli to już paru poznałem,

    I niczego się nie nauczyłeś przy tej okazji, jak widać. Ale to nauczyciele
    byli głupi, prawda?. A szczególnie Ci wszyscy, którzy w Usenecie i ogólnie
    dla polskiego kawałka Internetu coś konkretnego zrobili, dobrze się
    domyślam?

    > wcześniej głupot, na głupie pytania

    Przeczytaj jeszcze raz całość i wskaż, w którym konkretnie miejscu
    odpowiedziałem niezgodnie z prawdą. Wykaż wyraźnie to, co zarzucasz.
    To, że dla Ciebie coś jest głupie nie oznacza jeszcze, że takie jest. A
    SDD - pomimo swej niewątpliwej wspaniałości i bycia znanym - i tak nie
    wyczerpał tematu. Masz więc pole do popisu dla swojej wiedzy, skoro już się
    tak uparłeś aby wnieść coś istotnego do tej "dyskusji".

    Ukłony,

  • 9. Data: 2009-05-19 16:54:04
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "kordyll" <k...@m...pl> napisał w wiadomości
    > se 890i

    No to wspaniali i znani koledzy- do dziela :)
    SE 890i - dasie, czy niedasie?

    Pozdrawiam
    SDD