  • 1. Data: 2009-05-18 18:57:35
    Temat: SMSy premium - gdzie szukac wlasciciela numery?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Ostatnio co raz wiecej spamu dostaje z numeru premium rate (SMSy w
    stylu wlasnie wygrales 10 tys pln...).
    Chce im wyslac pisemko zeby zaprzestali wykorzystywac moj nr tel i
    pytanie jak namierzyc wlasciciela numeru premium rate?

    Numer to 7235

    Sprawdzilem tablice zagospodarowania numeracji, ale tam sa tylko
    numery "zwykle" a nie te krotkie smsowe. W rejestrze numerow uslug o
    podwyzszonej oplacie (ze strony UKE) tez tego numeru nie ma :/

    Pogooglowalem troche, i podobno ten nr nalezy do MNI? Ale chce to
    jeszcze upewnic.

    BTW Latwo sie z takich list spamerskich wypisac?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2009-05-18 19:05:29
    Temat: Re: SMSy premium - gdzie szukac wlasciciela numery?
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Rafal M wrote:
    > Chce im wyslac pisemko zeby zaprzestali wykorzystywac moj nr tel i
    > pytanie jak namierzyc wlasciciela numeru premium rate?

    Po co sie tak meczyc? zglos to operatorowi. Ale skutecznie. W Archiwum
    znajdziesz procedure postepowania.

    Jakub

  • 3. Data: 2009-05-18 19:15:21
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-05-18 20:57, Rafal M napisał:
> [...]
    >
    > Numer to 7235
    > Pogooglowalem troche, i podobno ten nr nalezy do MNI? Ale chce to

    Tak, MNI

    http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Numery_Specja
    lne.pdf

    --
    Cz.

  • 4. Data: 2009-05-18 19:19:02
    Od: MaRkeR <s...@j...be>

    Rafal M napisał::

> [...]
    > numery "zwykle" a nie te krotkie smsowe. W rejestrze numerow uslug o
    > podwyzszonej oplacie (ze strony UKE) tez tego numeru nie ma :/

    7200 - 7299 2,00 PLN netto/SMS, 2,44 PLN brutto/SMS "Zamawianie
    elementów multimedialnych,
    udział w sondach, aukcja, ankietach, grach i konkursach
    oraz grach organizowanych na podstawie zezwoleń Ministra Finansów,
    zgłoszenia do konkursów i gier, wydarzeń medialnych i kulturalnych,
    zamawianie informacji oraz usług oferowanych abonentom Sferia SA."
    SFERIA S.A.

    pzdr
    MaRkeR

    "Jedyny sposób, jaki odkryłem, aby zdążyć na pociąg, to spóźnić się na
    poprzedni." - G.K. Chesterton

  • 5. Data: 2009-05-22 15:39:43
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 18 Maj, 21:15, Czarek <c...@n...fm> wrote:

    > Tak, MNI

    Ok, 2 dni temu wyslalem do nich maila, i dzisiaj przyszla odpowiedz ze
    moj nr zostal wykresolny z bazy :)

    Pozdrawiam
    Rafal