  • 1. Data: 2011-02-24 12:57:07
    Temat: Bo w nocy się śpi :-)
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    "Pan Jerzy z Wrocławia jest miłośnikiem ambitnego kina, które TVP 1
    nadaje w środku nocy. W minioną niedzielę nastawił sprzęt na godz. 1.30,
    by nagrać portugalsko-hiszpański film "Fados". Jednak emisja nagle się
    urwała. Po wielu telefonach ustalił, że firma TP Emitel, za
    pośrednictwem której telewizja publiczna rozprowadza sygnał naziemny, od
    8 lutego robi przerwy od godz. 2 do 5 w nocy. - Usłyszałem na Woronicza
    [siedziba TVP w Warszawie], że jak chcę oglądać ambitne kino po nocach,
    to mam kupić kablówkę albo platformę cyfrową - mówi nasz czytelnik.

    Skąd przerwy? Oszczędności. - Tak niskich wpływów abonamentowych jeszcze
    w historii polskich mediów publicznych nie było - twierdzi Janusz
    Cieliszak, pełnomocnik zarządu TVP ds. abonamentu."

    http://wyborcza.pl/1,75248,9157062,TVP_zaczela_przer
    ywac_nadawanie_programu__Z_biedy.html

    --
    Bogdan

  • 2. Data: 2011-02-24 12:57:39
    Temat: Re: Bo w nocy się śpi :-)
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-02-24 13:57, BoDro pisze:
    > Skąd przerwy? Oszczędności. - Tak niskich wpływów abonamentowych jeszcze
    > w historii polskich mediów publicznych nie było - twierdzi Janusz
    > Cieliszak, pełnomocnik zarządu TVP ds. abonamentu."

    i jeszcze się dziwią?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.3 - power of linux

  • 3. Data: 2011-02-24 12:59:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BoDro" <b...@l...pl> napisał w wiadomości news:

    > http://wyborcza.pl/1,75248,9157062,TVP_zaczela_przer
    ywac_nadawanie_programu__Z_biedy.html

    DVB-T nie wyłączają, więc jest to przy okazji jakaś próba cyfryzacji kraju.
    Za 2 lata nikt nie będzie nic oglądał w analogu, warto naród przyzwyczaić
    stopniowo.

  • 4. Data: 2011-02-24 15:07:25
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > - Tak niskich wpływów abonamentowych jeszcze
    > w historii polskich mediów publicznych nie było - twierdzi
    > Janusz Cieliszak, pełnomocnik zarządu TVP ds. abonamentu."

    A za co k... płacić? Połowa czasu antenowego to wieści z
    kruchty, transmisje mszy, nawiedzone programy religijne lub
    "religiopodobne"...

  • 5. Data: 2011-02-24 15:09:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    BoDro wrote:
> [...]
    > jeszcze w historii polskich mediów publicznych nie było - twierdzi
    > Janusz Cieliszak, pełnomocnik zarządu TVP ds. abonamentu."

    imho media publiczne to wrzód... który powoli zaczyna zasychać, jeszcze
    trochę i zdechnie sam.

    Tak serio. TVP powinna być kodowana i płatna, powinien byc tylko jeden kanał
    ogólno dostepny o charakterze informacyjno, edukacyjnym. Publicystyka, dobre
    filmy, edukacja informacje, nic więcej.

  • 6. Data: 2011-02-25 13:13:24
    Od: Arkadiusz Pieńkowski <a...@g...com>

    On 24 Lut, 07:57, BoDro <b...@l...pl> wrote:
> [...]
    > urwa a. Po wielu telefonach ustali , e firma TP Emitel, za
    > po rednictwem kt rej telewizja publiczna rozprowadza sygna naziemny, od
    > 8 lutego robi przerwy od godz. 2 do 5 w nocy. - Us ysza em na Woronicza
    > [siedziba TVP w Warszawie], e jak chc ogl da ambitne kino po nocach,
    > to mam kupi kabl wk albo platform cyfrow - m wi nasz czytelnik.
    >
    > Sk d przerwy? Oszcz dno ci. - Tak niskich wp yw w abonamentowych jeszcze
    > w historii polskich medi w publicznych nie by o - twierdzi Janusz
    > Cieliszak, pe nomocnik zarz du TVP ds. abonamentu."

    Tez ostatnio zauwazylem - ze w okolicy godz 2 TVP wylacza nadawanie na
    nadajnikach naziemnych. Jest to bardzo zaskakujace i szokujace.
    Dlaczego wylaczaja - skoro przedstawiaja program nadawania np do godz
    5 nad ranem. tak nie moze byc. TVP nie moze traktowac i roznicowac
    swoich Widzow na tych co odbieraja droga naziemna i na tych co
    odbieraja droga satelitarna. TO SKANDAL

  • 7. Data: 2011-02-25 13:14:54
    Od: Arkadiusz Pieńkowski <a...@g...com>

    On 24 Lut, 10:09, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    rywac_nadawanie_pr...

    > imho media publiczne to wrz d... kt ry powoli zaczyna zasycha , jeszcze
    > troch i zdechnie sam.
    >
    > Tak serio. TVP powinna by kodowana i p atna, powinien byc tylko jeden kana
    > og lno dostepny o charakterze informacyjno, edukacyjnym. Publicystyka, dobre
    > filmy, edukacja informacje, nic wi cej.

    Bzdury gadasz. TVP powinna byc ogolnodostepna - bo to jest TV
    Publiczna i tym rozni sie od komercyjnej.

  • 8. Data: 2011-02-25 13:21:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arkadiusz Pieńkowski" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości
    i.googlegroups.com...

    > Bzdury gadasz. TVP powinna byc ogolnodostepna - bo to jest TV
    > Publiczna i tym rozni sie od komercyjnej.

    Przecież właśnie napisał, że jego zdaniem tv publiczna nie ma prawa bytu.

  • 9. Data: 2011-02-25 13:22:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > 5 nad ranem. tak nie moze byc. TVP nie moze traktowac i roznicowac
    > swoich Widzow na tych co odbieraja droga naziemna i na tych co

    Zróżnicowanie jest inne - na widzów którzy oglądają tv analogową i cyfrową.
    W analogu już niedługo nie obejrzysz NIC, niezależnie od pory dnia.
    Czas się przyzwyczajać.

  • 10. Data: 2011-02-25 14:30:29
    Temat: Re: Bo w nocy sie spi :-)
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Arkadiusz Pienkowski wrote:

> [...]
    > 5 nad ranem. tak nie moze byc. TVP nie moze traktowac i roznicowac
    > swoich Widzow na tych co odbieraja droga naziemna i na tych co

    a mnie to wisi...

    moga calkiem wylaczyc nadajniki :)