  • 1. Data: 2011-02-23 19:38:50
    Temat: Wbudowany tuner SAT ?
    Od: " THX" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    W bloku mam zbiorczą antenę SAT (jeden talerz na dachu rozprowadzony pasywnie
    do kilkudziesięciu mieszkań).
    Jak jest obecnie z wbudowanymi już w telewizory tunerami SAT ?
    Nie lubię w "salonie" osobnych urządzeń, pudełek, zasilaczy, pilotów.
    Generalnie interesują mnie tylko bezpłatne kanały, bez płatnych kodowanych.
    Wiem, że kiedyś można było kupić lub dołożyć płytkę z tunerem SAT do
    przykładowo telewizorów marki Loewe.
    Czy warto szukać tunera jeszcze analogowego, czy raczej juz nastawiać się na
    sygnał cyfrowy ?
    Do wydumanych parametrów technicznych, filtrów grzebieniowych czy strumieni
    video się nie modlę, natomiast lubię pooglądać przeróżne zagraniczne kanały
    angielsko-, niemiecko-, hiszpańsko- czy włoskojęzyczne.
    THX

  • 2. Data: 2011-02-23 20:38:15
    Temat: Re: Wbudowany tuner SAT ?
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > Jak jest obecnie z wbudowanymi już w telewizory tunerami SAT ?

    a jak ma być ? masz w tv tuner to podpinasz sygnał ,skanujesz i oglądasz to
    co niekodowane .

    Arek.

  • 3. Data: 2011-02-23 22:47:57
    Od: crazy <c...@g...pl>

    W dniu 2011-02-23 20:38, THX pisze:

    > Czy warto szukać tunera jeszcze analogowego, czy raczej juz nastawiać się na
    > sygnał cyfrowy ?

    Do sygnału DVB-S? Emisja analogowa praktycznie już nie istnieje.

  • 4. Data: 2011-02-24 06:32:29
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-02-23 20:38, THX pisze:
    > W bloku mam zbiorczą antenę SAT (jeden talerz na dachu rozprowadzony pasywnie
    > do kilkudziesięciu mieszkań).

    pasywnie chyba raczej nie

    > Jak jest obecnie z wbudowanymi już w telewizory tunerami SAT ?

    do niedawna można było dostać sharpa z wbudowanym tunerem (i dyskiem)

> [...]
    > przykładowo telewizorów marki Loewe.
    > Czy warto szukać tunera jeszcze analogowego, czy raczej juz nastawiać się na

    w analogu już niewiele zostało, tochę na astrze, lecz nie zawracał bym
    sobie głowy tym.

    > Do wydumanych parametrów technicznych, filtrów grzebieniowych czy strumieni
    > video się nie modlę, natomiast lubię pooglądać przeróżne zagraniczne kanały
    > angielsko-, niemiecko-, hiszpańsko- czy włoskojęzyczne.

    konwerter typu monoblock, ustawione na astre i hotbirda.
    jak lubisz takie kanały to na pewno coś znajdziesz.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.3 - power of linux

  • 5. Data: 2011-02-24 09:21:15
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    >W bloku mam zbiorczą antenę SAT (jeden talerz na dachu
    >rozprowadzony
    > pasywnie do kilkudziesięciu mieszkań).

    A jak to zostało zrobione? ;-)))

    > Jak jest obecnie z wbudowanymi już w telewizory tunerami
    > SAT ?
    > Generalnie interesują mnie tylko bezpłatne kanały, bez
    > płatnych kodowanych.

    Kup po prostu telewizor z wbudowanym tunerem DVB-S.

  • 6. Data: 2011-02-24 10:36:29
    Od: " THX" <j...@W...gazeta.pl>

    Pasywnie, czyli same splittery bez dodatkowego zasilania (czyli bez
    wzmacniania).
    Antena i konwerter ustawione na hotbirda.

    -----

  • 7. Data: 2011-02-24 10:38:48
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-02-24 11:36, THX pisze:
    > Pasywnie, czyli same splittery bez dodatkowego zasilania (czyli bez
    > wzmacniania).
    > Antena i konwerter ustawione na hotbirda.

    to jaki tam jest konwerter?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.3 - power of linux

  • 8. Data: 2011-02-24 10:49:28
    Od: " THX" <j...@W...gazeta.pl>

    Czyli szukać w specyfikacjach DVB-S ?
    Czy taką płytkę można dokupić i domontować do niektórych modeli ?
    Dodatkowo jestem już w zasięgu naziemnej DVB z Emitela.
    Czy telewizor z wbudowanym odbiornikiem satelitarnym ma dwa osobne gniazda
    antenowe - satelitarne i naziemne - czy raczej jedno ?
    Miałem własny talerz ze 20 lat temu, później to już tylko kabel.
    Ale kablówka drogo wychodzi miesiąc w miesiąc abonament.
    THX

    -----

  • 9. Data: 2011-02-24 11:13:15
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-02-24 11:49, THX pisze:
    > Czyli szukać w specyfikacjach DVB-S ?
    > Czy taką płytkę można dokupić i domontować do niektórych modeli ?
    > Dodatkowo jestem już w zasięgu naziemnej DVB z Emitela.

    no to coś już masz do odebrania poza analogiem

    > Czy telewizor z wbudowanym odbiornikiem satelitarnym ma dwa osobne gniazda
    > antenowe - satelitarne i naziemne - czy raczej jedno ?

    oczywiście, że osobno - inne wtyki

  • 10. Data: 2011-02-24 11:14:45
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-02-24 11:49, THX pisze:
    > Czyli szukać w specyfikacjach DVB-S ?
    > Czy taką płytkę można dokupić i domontować do niektórych modeli ?

    albo tv ma wbudowany sat, albo nie.
    domontować to bożesz box-a

    --
    pozdrawiam. pawell32