  • 1. Data: 2011-02-23 15:41:36
    Temat: zgranie materialu HD z tunera n-ki do pliku MKV na kompie
    Od: "LUKAS" <q...@o...pl>

    Da sie latwo takie cos zrobic?

    mam tuner n telewizji z dyskiem i potrzebuje zgrac sobie teledyski na kompa
    albo od razu na pendirva ale tak sie pewnie nie da:-)

    Chodzi o to, ze TV pod ktorego podlaczam pedndriva czyta na pewno pliki MKV
    bo takie sciagalem z netu i jest obraz zyleta w HD.

    Jak to ugryzc, bo material HD nagrany na dysku tunera pewnie jest
    zakodowany i przegrac to na kompa , a potem z kompa na pednriva to nie
    bedzie takie proste..

  • 2. Data: 2011-02-23 17:30:31
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

> [...]
    >
    > Jak to ugryzc, bo material HD nagrany na dysku tunera pewnie jest
    > zakodowany i przegrac to na kompa , a potem z kompa na pednriva to nie

    poczytaj temat z 14.02.2011 22:24 mały hacking dekodera n-ki

  • 3. Data: 2011-02-23 17:31:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LUKAS" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Da sie latwo takie cos zrobic?

    Tak, tylko trzeba zrezygnować z N, wziąć platformę która pozwala używać
    normalnych tunerów, kupić sobie normalny tuner z dyskiem zewnętrznym - i
    hajda.

  • 4. Data: 2011-02-23 17:34:01
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > Tak, tylko trzeba zrezygnować z N, wziąć platformę która pozwala
    > używać normalnych tunerów, kupić sobie normalny tuner z dyskiem
    > zewnętrznym - i hajda.

    Albo kupić CAM enki, chociaż tam chyba nie ma wszystkiego co w
    normalnym abonamencie.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-02-23 17:47:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości

    > Albo kupić CAM enki,

    To N-ka ma CAM?
    A nie przypadkiem wyłącznie na potrzeby odbioru TnK a nie N?

  • 6. Data: 2011-02-23 17:49:55
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > To N-ka ma CAM?
    > A nie przypadkiem wyłącznie na potrzeby odbioru TnK a nie N?

    tak, bo to przecież Tania eNKa.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-02-23 18:17:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > tak, bo to przecież Tania eNKa.

    No tak, ale w pojęciu "platforma która pozwala używać normalnych tunerów"
    TnK się łapie, a N nie.
    Więc warto to rozróżniać, żeby nie było nieporozumień.

  • 8. Data: 2011-02-23 19:24:44
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    LUKAS pisze:
> [...]
    >
    > Jak to ugryzc, bo material HD nagrany na dysku tunera pewnie jest
    > zakodowany i przegrac to na kompa , a potem z kompa na pednriva to nie

    pytałem o jakiekolwiek zgrywanie materiału z n-ki i dostałem "kopa" od
    grupy, a co dopiero Ty wyskakujesz z HD!? O ile mi wiadomo, to wogóle
    jest bida z nagrywaniem hd! tzn łatwiej wyświetlić hd, niż go zapisać.
    tak wiec, albo pobieraj z netu, albo kup grabeer/kartę tv i zgrywaj w
    sd, choć mozesz sobie przekonwerotwać potem jak chcesz (pytanie tylko
    czy jest sens)

    ToMasz

  • 9. Data: 2011-02-24 06:24:53
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-02-23 20:24, ToMasz pisze:
> [...]
    > tak wiec, albo pobieraj z netu, albo kup grabeer/kartę tv i zgrywaj w
    > sd, choć mozesz sobie przekonwerotwać potem jak chcesz (pytanie tylko

    nie do końca, dobrze Ci napisali.
    ja ostatnio nagrywałem materiał HD na ferdku 8900 i bez
    przeróbek odtwarzałem go na kompie
    (winxp, c+)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.3 - power of linux

  • 10. Data: 2011-02-24 16:46:11
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    LUKAS pisze:
    [...]
    > Chodzi o to, ze TV pod ktorego podlaczam pedndriva czyta na pewno pliki MKV
    > bo takie sciagalem z netu i jest obraz zyleta w HD.

    mkv jest nie tyle formatem, co "pojemnikiem". Mój samsung odtwarza mkv,
    ale w jednym filmie musiałem podmienić kodowanie dźwięku, bo nie
    rozpoznawał kodeka.

    Przy okazji - gdzie można znaleźć do legalnego pobrania próbki filmów HD
    w mkv tak, żeby sprawdzić, czy telewizor łapie?

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek