  • 21. Data: 2014-12-04 10:10:06
    Temat: Re: Borygo "mieszalne"
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2014-11-20 o 13:36, babel77 pisze:
    > Kluczem wszystkiego jest jaki glikol został uzyty . to raz.
    > A potem dodatki np. alu.
    > ZTCP Eko miały inny glikol.
    > Borygo tez.

    No właśnie, gdybym wiedział jaki płyn jest w aucie to nie byłoby
    żadnych problemów.

  • 22. Data: 2014-12-04 10:10:29
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2014-11-20 o 18:00, PiteR pisze:

    > no to garnek na kuchnię i heya :)
    >

    > a tutaj test w obrazkach
    >
    > http://ultimatecarforum.com/smf/index.php?topic=3797
    .msg41045

    E tam, jeszcze mi chałupa wyleci w powietrze... ;-)

  • 23. Data: 2014-12-04 10:11:00
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2014-11-21 o 11:36, Poldek pisze:

    > Jeżeli masz do dolania tylko 200 ml, to dolej wody destylowanej.

    Że też wcześniej na to nie wpadłem.. Ale już dolałem tego "mieszalnego"
    płynu z Tesco, i jak na razie wszystko w porządku, nic się nie pieni,
    nie wytworzyła się galareta, a więc chyba wszystko jest ok.

  • 24. Data: 2014-12-05 14:58:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "babel77" napisał w wiadomości
    >Kluczem wszystkiego jest jaki glikol został uzyty . to raz.
    >A potem dodatki np. alu.
    >ZTCP Eko miały inny glikol.

    Propylenowy. Bo etylenowy jest trujacy.

    >Borygo tez.

    Wiekszosc uzywa etylenowego.

    Jestem niemal pewny, ze oba glikole sa mieszalne bez problemow.

    Problemy moga sie kryc w dodatkach.

    J.

  • 25. Data: 2014-12-05 14:59:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości

    >Że też wcześniej na to nie wpadłem.. Ale już dolałem tego
    >"mieszalnego"

    Dzis 200, jutro 200, a za miesiac zamarznie :-)

    >płynu z Tesco, i jak na razie wszystko w porządku, nic się nie pieni,
    >nie wytworzyła się galareta, a więc chyba wszystko jest ok.

    Galarety to ja bym sie nie bal.
    Tylko czy na dnie sie nie wytracily krysztalki roznych dziwnych, ale
    twardych substancji :-)

    J.

  • 26. Data: 2014-12-05 15:38:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Dzis 200, jutro 200, a za miesiac zamarznie :-)

    heh wiem coś o tym. Jestem dentystą :)

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 27 latach?

  • 27. Data: 2014-12-05 15:54:01
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-12-05 15:38, PiteR pisze:

    > heh wiem coś o tym. Jestem dentystą :)

    chyba *cienkim*, skoro nie stać na dobry płyn

  • 28. Data: 2014-12-05 18:58:46
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 5 grudnia 2014 15:54:06 UTC+1 użytkownik Dawid napisał:

    > chyba *cienkim*, skoro nie stać na dobry płyn

    Jak każdy dentysta oszczędzanie ma we krwi. Dentyści z reguły oszczędzają na
    zastrzykach przeciwbólowych.

  • 29. Data: 2014-12-05 21:32:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Dawid pisze tak:

    > chyba *cienkim*, skoro nie stać na dobry płyn

    to było do śmiechu, z takiej reklamy w tv

    juz możesz sie śmiać 3,2,1 teraz ;)

  • 30. Data: 2014-12-08 11:42:56
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2014-12-05 o 14:59, J.F. pisze:

    > Dzis 200, jutro 200, a za miesiac zamarznie :-)

    Nie są to wielkie ubytki, ubyło jakieś 100gram płynu przez 14 miesięcy,
    - przy przejechaniu 7000km.

    > Galarety to ja bym sie nie bal.
    > Tylko czy na dnie sie nie wytracily krysztalki roznych dziwnych, ale
    > twardych substancji :-)
    >
    > J.

    E tam - przecież to by było absurdem gdyby zmieszanie płynów
    chłodniczych powodowało fizyczne uszkodenia chłodnic czy uszczelek.