    From: "Ewelina" <E...@x...com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Brak dźwięku poza kartą TV
    Date: Mon, 23 Feb 2015 20:19:09 +0100

    Pisałam trochę zdenerwowana tą awarią.
    Postaram się teraz trochę uzupełnić.

    > Dzisiaj, po włączeniu komputera, okazało się,
    > że nie działa dźwięk w żadnej z aplikacji poza
    > kartą telewizyjną. Dobrze, że chociaż to działa,
    > bo przynajmniej wiem, że przyczyna nie jest
    > fizyczna.

    Chodziło mi o to, że dźwięk słychać tylko gdy używam
    program AverTV, która korzysta z karty TV (PCI).
    Czyli mogę oglądać programy telewizyjne z głosem.
    Poza tym nie ma ani dźwięków systemowych
    (start systemu, zamykanie systemu, pojawienie się
    poczty w OE 6 itp.), ani w aplikacjach typu VLC
    odtwarzających filmy. Nie ma także głosu w Skype.
    To wszystko oczywiście działało do wczoraj i niczego
    nie zmieniałam. Uruchomiłam jedynie program DVD
    Shrink 3.2 i Nero Burning ROM 6.

    Ewelina