  • 11. Data: 2014-02-27 10:13:10
    Temat: Re: Brak zasięgu - wzmacniacz gsm ???
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    MichaelData nabazgrał(a):

    > Podobnie jak z CB radio. Głupota to nie jest (tak do końca) w miejscach
    > gdzie nasycenie sygnału jest bardzo małe, źle dobrana antena potrafi
    > sąsiadom zakłócić zasięg "na zewnątrz budynku". Zresztą, poniżej to
    > zacytowałeś. Generalnie, jeśli dostaniesz (chyba) zezwolenie z PAR a
    > urządzenia posiadają homologację (właśnie takie wskazałem) ryzyko
    > wystąpnienia zakłóceń jest małe.

    Może nie do końca głupota ale powinno być łatwiejsze zdobywanie pozwolenia
    na montarz tego typu urządzeń a na razie to oficjane pozwolenia dostają
    chyba tylko operatorzy. Mam działkę w lesie gdzie chyba tylko wiewiórki
    zakłócę a zasięg marny tak że w domku ledwo działa GSM nie mówiąc już o
    transmisji danych, po wyjściu z domu i przejściu się paru metrów na trawnik
    działa i taki wzmacniacz jest idealnym rozwiązanie tylko trzeba dobrać go z
    głową.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 12. Data: 2014-02-27 13:06:44
    Od: MałyszOn <a...@n...pl>

    W dniu 2014-02-27 10:08, Chris pisze:
    > Baryłka nabazgrał(a):

    > Nie stać cię ...

    No ile kosztuje ???

  • 13. Data: 2014-02-27 14:32:15
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    MałyszOn nabazgrał(a):

    > No ile kosztuje ???

    Nie wiem ale zakładaliśmy w firmie i pamiętam że nie były to małe koszta a
    do tego wzieliśmy od ręki ok 500 abonamentów ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 14. Data: 2014-03-01 14:10:48
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Zrób sobie pasywnie:
    Antena odbiorcza kierunkowa na wybrany BTS, dobry małostratny kabel antenowy, antena
    rozsiewcza na Twojej posesji jaka chcesz.

  • 15. Data: 2014-03-01 14:12:26
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    To niech w tym miejscu, co "stanie odpowiednio" położy aparat telefoniczny, a po domu
    niech chodzi ze słuchawką Bluetooth lub DECT
    (są takie rozwiązania).

    -----