  • 1. Data: 2014-02-24 19:29:21
    Temat: Bezprzewodowy internet
    Od: DanW <m...@g...pl>

    Witam,
    Potrzebuję dostęp do bezprzewodowego internetu, przeglądam oferty
    operatorów ale wydają mi się dość drogie. Może ktoś z Was pomoże w
    wyborze najtańszej oferty. Moje wymagania to ok 5 GB transferu
    miesięcznie w miejscu gdzie bardzo dobry zasięg mają wszystkie sieci.
    Posiadam modem Huawei E5830 bez simlocka, może być abonament lub karta.
    Pozdrawiam Dan.

  • 2. Data: 2014-02-24 19:33:11
    Temat: Re: Bezprzewodowy internet
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2014-02-24 19:29, DanW pisze:
> [...]
    > miesięcznie w miejscu gdzie bardzo dobry zasięg mają wszystkie sieci.
    > Posiadam modem Huawei E5830 bez simlocka, może być abonament lub karta.

    Aero2
    pwz

  • 3. Data: 2014-02-24 19:33:56
    Od: Trybun <C...@j...com>

> [...]
    > miesięcznie w miejscu gdzie bardzo dobry zasięg mają wszystkie sieci.
    > Posiadam modem Huawei E5830 bez simlocka, może być abonament lub karta.

    Abonament to nie za bardzo się orientuję, a na kartę to na dzień
    dzisiejszy Plus wydaje się być bezkonkurencyjny.

  • 4. Data: 2014-02-24 19:34:50
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 24 Feb 2014 19:29:21 +0100, DanW <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    >miesięcznie w miejscu gdzie bardzo dobry zasięg mają wszystkie sieci.
    >Posiadam modem Huawei E5830 bez simlocka, może być abonament lub karta.

    Najtaniej to w Orange patent z 25gb za 15 zł na kartę, tyle że już się
    Orange jorgnął o co chodzi i na razie zablokowana jest możliwość
    kupienia bonów. Promocja nie została odwołana ale coś tam w niej
    zmieniają więc nie wiadomo czy dalej będzie można z tego korzystać.
    Opis działania:
    http://czlowiekpromocja.manifo.com/blog-824/orange-2
    5-gb-mobilnego-internetu-na-30-dni-za-15-zl

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-02-24 20:15:55
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-02-24 19:33, pwz pisze:

    > Aero2
    > pwz
    Z tym modemem będzie działać?

  • 6. Data: 2014-02-24 20:23:39
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-02-24 19:34, dizel pisze:

> [...]
    > Opis działania:
    > http://czlowiekpromocja.manifo.com/blog-824/orange-2
    5-gb-mobilnego-internetu-na-30-dni-za-15-zl

    Chyba już za późno :(

  • 7. Data: 2014-02-24 20:28:54
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Mon, 24 Feb 2014 20:15:55 +0100, DanW napisał(a):

    > Z tym modemem będzie działać?

    to czy bedzie działać to jest mało istotne. Aero samo z siebie działa
    bardzo średnio. Używałem tego awaryjnie ale prawde powiedziawszy już wole
    kupić jakiś pakiet niż sie z tym męczyć bo o komfortowym korzystaniu z aero
    to raczej nie można mówić.

  • 8. Data: 2014-02-24 20:34:05
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-02-24 20:28, qrt pisze:

> [...]
    > kupić jakiś pakiet niż sie z tym męczyć bo o komfortowym korzystaniu z aero

    cenna uwaga, dziękuję
    Pozdrawiam Dan.

  • 9. Data: 2014-02-24 20:38:17
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 24 Feb 2014 19:33:56 +0100, Trybun <C...@j...com> wrote:

    > Abonament to nie za bardzo się orientuję, a na kartę to na dzień
    >dzisiejszy Plus wydaje się być bezkonkurencyjny.

    To napisz tak z ciekawości co daje i za ile?

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2014-02-24 20:42:42
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 24 Feb 2014 20:34:05 +0100, DanW <m...@g...pl> wrote:

    >cenna uwaga, dziękuję

    Aero ma swoje ograniczenia niestety no i jakość jest coraz gorsza bo
    użytkowników przybywa, nawet nie chodzi o użytkowników aero ale plusa,
    a oni mają wyższy priorytet na nadajnikach więc użytkownicy aero są
    zrzucani na sam koniec, Od kilku miesięcy nie tylko u mnie ale i u
    znajomych zauważyłem znaczne pogorszenie, wiadomo zależy też od
    lokalizacji ale generalnie nie za ciekawie to wygląda.
    Jak komuś nie szkoda kartę można zamówić, kwota w sumie wyjdzie około
    30 zł to nie majątek i przetestować u siebie jak to działa.