  • 1. Data: 2014-02-24 21:21:50
    Temat: android killfile
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    jest jakis kill file, taki, zeby jednym tapnieciem dodac numer z listy
    ostatnio dzwoniacych do mnie do kill file, tak, zebym go juz nigdy
    wiecej na oczy nie widzial?

    dzwonia do mnie ostatnio jakies posrane automaty z warszawskich numerow.

    telesralketing nagraniowy, albo "prosze poczekac na konsultanta, ktory
    przedstawi panu oferte".

    a moze jest jakas apka/lista antyspamowa, co blokuje znanych spamerow
    telefonicznych?

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 2. Data: 2014-02-24 21:41:36
    Temat: Re: android killfile
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 24 Feb 2014 21:21:50 +0100, mr misio napisał(a):

    > jest jakis kill file, taki, zeby jednym tapnieciem dodac numer z listy
    > ostatnio dzwoniacych do mnie do kill file, tak, zebym go juz nigdy
    > wiecej na oczy nie widzial?

    eee... na pewno takiej nie ma. Z pewnością.
    Przecież jakby była, to by pisano już o tym wielokrotnie. I w guglach można
    by o tym znaleźć...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2014-02-24 21:44:01
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-02-24 21:21, mr misio wrote:
> [...]
    > przedstawi panu oferte".
    >
    > a moze jest jakas apka/lista antyspamowa, co blokuje znanych spamerow

    Przy okazji, brales pod uwage posadzenie na tym telefonie CM (jesli jest
    dostepny)?
    Wiem, ze to nie byloby juz to samo cierpienie, ale moze warto
    doswiadczyc czegos nowego?

  • 4. Data: 2014-02-24 22:01:54
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-02-24 21:44, atm pisze:
    > Przy okazji, brales pod uwage posadzenie na tym telefonie CM (jesli jest
    > dostepny)
    a co to?

  • 5. Data: 2014-02-24 22:02:52
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Jawi napisał:
    > a co to?

    i czy ma kill file?

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 6. Data: 2014-02-24 22:03:34
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 24.02.2014 22:01, Jawi pisze:
    > a co to?
    Ciemna Materia
    :)
    ToMasz

  • 7. Data: 2014-02-24 22:04:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-24 22:01, Jawi pisze:
    > a co to?

    CyanogenMod
    http://www.cyanogenmod.org/

  • 8. Data: 2014-02-24 22:30:57
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-02-24 22:02, mr misio wrote:

    > i czy ma kill file?

    To mam w dialerze CM 4.3.1
    Czarna lista
    Polaczenia przychodzace od numerow umieszczonych na czarnej liscie beda
    blokowane

    Ten ficzer jest w dialerze, nie wiem czy Twojego problemu nie rozwiaze
    alternatywna aplikacja do dzwonienia.

  • 9. Data: 2014-02-25 01:53:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 24 Feb 2014 22:30:57 +0100, atm napisał(a):

    > To mam w dialerze CM 4.3.1
    > Czarna lista

    Instalować inną wersję systemu, żeby zmienić dialer w androidzie to
    naprawdę świetna porada. Wy to chyba w ogóle jesteście siebie warci.

    On świetnie obsługuje Dropboxa, ty Androida.. Ale nie, on androida też.

  • 10. Data: 2014-02-25 04:56:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mr misio" leg9kr$upt$...@n...news.atman.pl

    > jest jakis kill file, taki, zeby jednym tapnieciem
    > dodac numer z listy ostatnio dzwoniacych do mnie do
    > kill file, tak, zebym go juz nigdy wiecej na oczy
    > nie widzial?

    IMO jest tego całe mrowie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'