  • 1. Data: 2015-07-13 21:38:39
    Temat: Breaking News Nowe miasto w Polsce.
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    To może być Photoshop ale co jeśli nie jest?

    Co za matoł jednokomórkowy, dwurdzeniowy. Natychmiast uśpić.
    Niech się nie rozmnaża :)

    http://olsztyn.wm.pl/284343,Nowe-miasto-na-drogowska
    zach-w-Olsztynie.html

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 2. Data: 2015-07-13 22:51:10
    Temat: Re: Breaking News Nowe miasto w Polsce.
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2015-07-13 o 21:38, PiteR pisze:
    > To może być Photoshop ale co jeśli nie jest?
    >
    > Co za matoł jednokomórkowy, dwurdzeniowy. Natychmiast uśpić.
> [...]

    Nie takie rzeczy się robiło, jak wracaliśmy z zabawy w remizie.

  • 3. Data: 2015-07-13 23:01:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** adam pisze tak:

    zach-w-Olsztyn

    > Nie takie rzeczy się robiło, jak wracaliśmy z zabawy w remizie.

    na przykład jakie?

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 4. Data: 2015-07-14 00:06:16
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-07-13 o 23:01, PiteR pisze:

    > na przykład jakie?

    Na przykład zdanie zaczynaliśmy z wielkiej litery.
    Jaja nie do wytrzymania.

    JK

  • 5. Data: 2015-07-14 07:33:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** PiteR pisze tak:

    > To może być Photoshop ale co jeśli nie jest?
    >
    > Co za matoł jednokomórkowy, dwurdzeniowy. Natychmiast uśpić.
> [...]

    Panie którędy na Grudziąc? Bo mi apka na Android nie działa.

    Pewnie miał za dużego smartfona. Pewnie rocznik od 1990 wzwyż.

    ps: Nie wiecie z kąd zciągnąć jakąś dobrą mapę Polski?

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 6. Data: 2015-07-14 07:40:19
    Od: Marek Pazio <g...@...odleglej.galaktyce.com>

    W dniu 2015-07-14 o 07:33, PiteR pisze:
    > z kąd zciągnąć jakąś dobrą mapę Polski?

    Proponuję ze SJP ;-)

  • 7. Data: 2015-07-14 08:27:08
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > ps: Nie wiecie z kąd zciągnąć jakąś dobrą mapę Polski?
    taka specjalna to tylko z miasta hożuf

  • 8. Data: 2015-07-14 12:04:01
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Panie którędy na Grudziąc? Bo mi apka na Android nie działa.
    >
    > Pewnie miał za dużego smartfona. Pewnie rocznik od 1990 wzwyż.
    >
    > ps: Nie wiecie z kąd zciągnąć jakąś dobrą mapę Polski?

    Napisz proszę, że trollujesz ;-)

    --
    Yogi(n)