  • 1. Data: 2011-11-02 23:54:23
    Temat: Buczenie w Zafirze
    Od: "bazak" <b...@k...biz.pl>

    Mam mały problem w Zafirze A 1.8 benz 2002r. 125KM
    Otóż na postoju silnik chodzi bardzo fajnie i nie przenosi do kabiny hałasu
    ani drgań, natomiast podczas jazdy w zakresie obrotow 2-4 tys. jest bardzo
    niemiłe buczenie i wrażenie jakby wibracje przenosiły się z silnika bądź
    wydechu na karoserie. Patrzyłem na kanale, ale nie widać żeby gdziekolwiek
    wydech się opuścił albo dotykał karoserii. Czy taki objaw może dawać
    uszkodzona bądź zużyta siatka elastyczna na wydechu?
    Zaznaczam, że nie mam na myśli hałasu pochodzącego ze zużytego mechanizmu
    zmiany biegów, co w tym modelu jest dosyć częste.

  • 2. Data: 2011-11-03 15:34:04
    Temat: Re: Buczenie w Zafirze
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 2 Nov 2011 23:54:23 +0100, bazak napisał(a):

    > Mam mały problem w Zafirze A 1.8 benz 2002r. 125KM
    (...)

    W pierwszej chwili to sie moze wydac dziwne, ale ja mialem taki objaw w
    fordzie, jak zdychala mi pompa paliwa. Huczala jak diabli. Nie wiem, czy
    wydatek pompy jest staly, czy zalezny od predkosci obrotowej silnika, ale
    moze pokombinuj w tym kierunku.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 3. Data: 2011-11-03 19:26:55
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 3 Nov 2011 15:34:04 +0100, Maciek

> [...]
    > wydatek pompy jest staly, czy zalezny od predkosci obrotowej silnika, ale

    To samo miałem w Fabii -- akurat dla F1 to była kwestia czasu, gdy pompa
    padnie, bo AFAIR były jakieś wadliwe. U mnie siadła przy przebiegu 45 tkm
    od nowości -- na początku buczała cicho, potem głośno, potem przerywała, a
    potem podobno się stało w polu, ja nie stałem, bo po pierwszym przerwaniu
    wymieniłem.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player