  • 1. Data: 2015-11-25 19:40:07
    Temat: Budki znikają - rozwój....
    Od: "jedrek" <jedrek@jedrek>

    http://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/budki-telefo
    niczne-znikaja-z-polskich-ulic,596676.html
    Wszystko zlikwidujcie..............
    Jedni stawiali w latach 90, przyszedł francuski okupant i nic się nie
    opłaca.
    Tak to tylko w PL.

  • 2. Data: 2015-11-25 20:01:01
    Temat: Re: Budki znikają - rozwój....
    Od: W <w...@w...pl>

    jedrek wystukał, co następuje:

> [...]
    > skich-ulic,596676.html Wszystko zlikwidujcie..............
    > Jedni stawiali w latach 90, przyszedł francuski okupant i nic się nie

    Skoro się opłaca to weź w utrzymanie.

    > Tak to tylko w PL.

    Zagramnicą też jakoś zniknęły z oczu...

  • 3. Data: 2015-11-25 20:39:05
    Od: "jedrek" <jedrek@jedrek>

    > Skoro się opłaca to weź w utrzymanie.

    Jakbym balcerowicza czytał.
    Bezpieczeństwa ludzi się nie mierzy kasą.
    Stała sobie budka przy skrzyżowaniu ulic przez 20 lat.
    Zdarzy się wypadek, właśnie komórka padła lub świadek wypadku nie miał jej
    przy d... i nawet nie ma jak pomocy wezwać.

  • 4. Data: 2015-11-25 21:09:03
    Od: W <w...@w...pl>

> [...]

    > Zdarzy się wypadek, właśnie komórka padła lub świadek wypadku nie miał
    > jej przy d... i nawet nie ma jak pomocy wezwać.

    Ekhm, szansa że akurat przy danym skrzyżowaniu była by budka a nie człowiek
    z jakąkolwiek komórką jest... wybitnie mała? Chyba, że rozważasz jakieś
    kompletne zadupie gdzie od lat stała budka i akurat miała by tam stać na
    wypadek gdyby w tym konkretnym miejscu miał się kiedyś zdarzyć wypadek i
    kiedyś miała by być znowu użyta?

  • 5. Data: 2015-11-25 21:12:38
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    pan jedrek napisał:

    > Jakbym balcerowicza czytał.

    Prędzej Tony'ego Halika. No, niech będzie, że Cejrowskiego Wojciecha.
    Budki telefoniczne naprawdę już na całym świecie poznikały. Jak kilka
    lat temu likwidowano te londyńskie, to miały średni obrót na poziomie
    jednego funta. Roczny. A one chociaż były rzeczą kulturowo cenną.
    Czerwona londyńska budka rozpoznawana była na całym świecie. Zresztą
    zdaje się, że o ile ktoś miał sensowny plan by z taką budką coś zrobić,
    mógł ją odkupić też za jednego funta. A te nasze? To, że szykują nam
    się cztery lata skansenu PRL, nie znaczy wcale, że na ulicach mają stać
    budki telefoniczne. Żeby jeszcze chodziło o te zielone, ze zbitą szybą
    i książką telefoniczną na łańcuchu -- to bym rozumiał.

    Jarek

    --
    W rannych pantoflach, cyklistówkach
    Na mniej lub więcej łysych główkach

  • 6. Data: 2015-11-25 21:20:35
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    W pisze:

> [...]
    > stała budka i akurat miała by tam stać na wypadek gdyby w tym
    > konkretnym miejscu miał się kiedyś zdarzyć wypadek i kiedyś

    A gdyby tu było przedszkole w przyszłości... i wasz synek
    mały przechodził... eee w przyszłości. A gdyby tu było nagle
    przedszkole w przyszłości i wasz synek mały tędy przechodził
    w przyszłości, którego jeszcze nie macie, więc nie mówcie mi,
    że siedzi z tyłu!

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2015-11-25 21:53:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-25 o 20:39, jedrek pisze:

    > Zdarzy się wypadek, właśnie komórka padła lub świadek wypadku nie miał
    > jej przy d... i nawet nie ma jak pomocy wezwać.

    Ale bzdury.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2015-11-25 22:00:39
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Liwiusz pisze:

    > Ale bzdury.

    Jakie tam bzdury! Podobno jest już projekt ustawy nakazującej,
    by na każdym rogu ulic stała budka telefoniczna.

    Jarek

    --
    Wyszło szydło z worka.

  • 9. Data: 2015-11-25 22:51:34
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu środa, 25 listopada 2015 22:01:14 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:

    > Jakie tam bzdury! Podobno jest już projekt ustawy nakazującej,
    > by na każdym rogu ulic stała budka telefoniczna.

    Nie stójmy bezczynnie. Niech każdy z nas przywiąże się grubym kablem lub przypnie się
    łańcuchami do jednej z nich i tak URATUJMY BUDKI!!!

  • 10. Data: 2015-11-25 23:39:20
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Ircys pisze:

    > Nie stójmy bezczynnie. Niech każdy z nas przywiąże się grubym kablem
    > lub przypnie się łańcuchami do jednej z nich i tak URATUJMY BUDKI!!!

    Nie traćmy nadziei. Lista kandydatów na przewodniczącego największej
    partii opozycyjnej napawa pewnym optymizmem.

    --
    Jarek