  • 101. Data: 2012-05-29 16:04:55
    Temat: Re: Budżet mandatowy [OT]
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 28 May 2012 18:51:12 +0200 osobnik zwany szufla
    wystukał:

    > To troche bardziej skomplikowane. Zapominasz o skladce i olbrzymich
    > kosztach obslugi.

    bzdura

    > Bardzo bym chcial, zeby powstał jakikolwiek rzadowy czy jakis
    > parlamentarny dokument z informacja na temat kosztow członkostwa w UE.
    > Niestety nic takiego nie powstalo, ciekawe dlaczego ?

    owszem powstało i nawet było tu przytaczane.
    Co więcej odpowiadałeś na post zawierający linka uciekając od odpowiedzi

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 102. Data: 2012-05-29 17:15:48
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > bzdura

    Sam jestes bzdura, juz ci pisalem.

    > owszem powstało i nawet było tu przytaczane.
    > Co więcej odpowiadałeś na post zawierający linka uciekając od odpowiedzi

    W dokumencie nie ma pelnych kosztow i zeby byl w pelni wiarygodny to brakuje
    tam cholera wie ile pozycji, ktorych nikt nigdy nie policzyl i sie na to nie
    zanosi.
    Daj se juz siana bo meczysz.

    sz.

  • 103. Data: 2012-05-29 21:25:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 29 May 2012 17:15:48 +0200 osobnik zwany szufla
> [...]

    > W dokumencie nie ma pelnych kosztow i zeby byl w pelni wiarygodny to
    > brakuje tam cholera wie ile pozycji, ktorych nikt nigdy nie policzyl i

    na razie to Ty męczysz. Zacząłeś temat rzucając twierdzeniem z czapy nie
    popratym żadnymi wyliczeniami. Nikt za ciebie lekcji odrabiał nie będzie.