  • 91. Data: 2012-05-27 13:17:41
    Temat: Re: Budżet mandatowy [OT]
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 26 May 2012 18:35:17 +0200, nazgul <x...@w...pl> wrote:

    > To co dobre jest dobre i np niskie podatki nie moga być dobre dla
    > inteligentnych, a złe dla głupich.

    Każdy chciałby płacić niskie podatki, ja też. Ale czy to będzie
    oznaczało, że moja siła nabywcza o tyle, ile zaoszczędzę na
    podatkach?

    r.
    _____________

  • 92. Data: 2012-05-27 13:23:45
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

> [...]

    > inteligentnych, a złe dla głupich.

    Każdy (?) chciałby płacić niskie podatki, ja też. Ale czy to
    będzie oznaczało, że moja siła nabywcza wzrośnie o tyle, ile
    zaoszczędzę na podatkach?

    r.
    _____________

  • 93. Data: 2012-05-27 18:55:04
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com>

    > Ale z drugiej strony można np. handlować w ramach krajów UE bez żadnych
    > dodatkowych narzutów.

    No tak, najpierw mieszkaliśmy w jaskiniach i nie mieli narzutu, potem kraje
    zorganizowali i narzut był a teraz wspaniałomyślnie go znieśliśmy. Może
    jeszcze ponownie odkryjemy koło.

  • 94. Data: 2012-05-27 19:08:17
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Nie, nie moze. Moze by sie udalo zmniejszyc dwukrotnie.
    >
    > No chyba ze ... z drog niech panstwo zrezygnuje, beda same prywatne :-)

    Co pozostanie rolą państwa poza drogami ?

  • 95. Data: 2012-05-27 19:24:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 27 May 2012 19:08:17 +0200, John Kołalsky napisał(a):
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>
    >
    > Co pozostanie rolą państwa poza drogami ?

    No jak to co ? Wojsko, policja i urzad skarbowy, to wystarczalo przez wieki
    :-)

    Tylko ciekaw jestem jak Cavalino przezyje bramke co pare kilometrow,
    ewentualnie bardzo wysokie oplaty, bo jak wiadomo swietny interes wkrotce
    opanuje monopolista :-)

    J.

  • 96. Data: 2012-05-27 19:28:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No jak to co ? Wojsko, policja i urzad skarbowy, to wystarczalo przez
    > wieki
    > :-)

    Wojska nie potrzebujemy, bo i tak przed niczym nas nie obroni.
    Policji od stania w krzakach również nie, wystarczy kryminalna.
    Urząd skarbowy tym bardziej nie, można kwestę zrobić. ;-)

    > Tylko ciekaw jestem jak Cavalino przezyje bramke co pare kilometrow,
    > ewentualnie bardzo wysokie oplaty, bo jak wiadomo swietny interes wkrotce
    > opanuje monopolista :-)

    ????

  • 97. Data: 2012-05-28 01:26:34
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 26.05.2012 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:

> [...]
    > przerosla.
    >
    > Ale tu polityka a nie matematyka - mniej wazne kto liczy, tylko w jakim
    > celu :-)
    >
    > Jesli np Unia placi 500mln na autostrade, Polska 300 mln, plus teren, to
    > mozemy wycenic teren po 100zl/m2, stwierdzic ze np 400mln warty, i wtedy
    > wyraznie widac ze Polacy zaplacili wiecej niz Unia. To jest kompletnie
    > nieoplacalne.
    > Ale niech to bedzie autostrada na trasie ktora ty jezdzisz, bo na trasie
    > ktora ja jezdze, to poprosze taka nieoplacalna :-)

    Składki unijne pomiasz niechcący czy specjalnie?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 98. Data: 2012-05-28 12:59:07
    Temat: Re: Budżet mandatowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik DoQ p...@g...com ...

    > "Tylko 4,4 mln zł wpłynęło do budżetu od kierowców łamiących przepisy
    > drogowe od stycznia do marca. A minister finansów zaplanował, że w
    > 2012 r. zapłacą 1,2 mld zł mandatów, pisze ,,Rzeczpospolita". " (...)
    >
    > http://moto.onet.pl/1660925,1,malo-pieniedzy-z-manda
    tow,artykul.html?no
    > de=2
    >

    > Już się nawet nie kryją z tym planowaniem... a kto to pisał, że nie
    > chodzi o plan i kasę??

    ale co to oznacza?
    Sciąganie mandatów spadło 100 krotnie?
    Czy nakładanie mandatów spadło 100-krotnie?
    A moze planowanie było z kosmosu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usu

  • 99. Data: 2012-05-28 17:03:39
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-05-26 18:11, szufla pisze:

    > Czego nie wiem ?
    > "Odmozdzeni korwinisci":
    > http://nczas.com/wazne/polska-dolozy-do-dotacji-unij
    nych-455-miliarda-zlotych/
    > przedstawiaja bardzo realne wyliczenia, ktore nie wychodza nawet na 0. Na korzysc
    Polski nie znalazlem, wiec moze nie pierdol tylko policz i przedstaw.

    No, jeżeli do kosztów dolicza się nasz wkład w inwestycje dofinansowywane, ale po
    stronie zysków
    nie dopisuje wartości tych inwestycji, to wychodzi co ma wyjść...

    To tak jakbyś kupił mieszkanie za np. milion, z czego pół miliona ktoś ci dołożył. A
    potem lejesz łzy
    żeś stratny bo ta jego pomoc kosztowała cię pół miliona (bo tyle wydałeś sam). A
    jakbyś kupił np. dwa takie
    mieszkania to byś był "stratny" dwa razy tyle! No, to ja bardzo chętnie dam się tak
    wykorzystać, no problem :)

  • 100. Data: 2012-05-28 18:51:12
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > No, jeżeli do kosztów dolicza się nasz wkład w inwestycje dofinansowywane,
    > ale po stronie zysków
    > nie dopisuje wartości tych inwestycji, to wychodzi co ma wyjść...

    To jest oczywiscie prawda, szkoda tylko, ze ten wklad panstwa to w
    wiekszosci kredyty.
    HGW cos tam buduje w Wawie, w duzej mierze z dotacji tak ? Jak zostala
    prezydentem zadluzenie wynosilo 23%, obecnie 53 i co dalej ?
    Ja nie trzymam sie sztywno tych wyliczen z artykulu ale wskazuje, ze nie ma
    nic gratis. W ogolnym rozrachunku chcialbym zebysmy wyszli chociaz na 0.

    > To tak jakbyś kupił mieszkanie za np. milion, z czego pół miliona ktoś ci
    > dołożył.

    To troche bardziej skomplikowane. Zapominasz o skladce i olbrzymich kosztach
    obslugi.

    Bardzo bym chcial, zeby powstał jakikolwiek rzadowy czy jakis parlamentarny
    dokument z informacja na temat kosztow członkostwa w UE. Niestety nic
    takiego nie powstalo, ciekawe dlaczego ?

    sz.