  • 41. Data: 2012-05-26 17:51:49
    Temat: Re: Budżet mandatowy [OT]
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Ależ ja bardzo dobrze znam jego poglądy. I jest dokładnie odwrotnie niż
    > sugerujesz -- powierzchownie gość sprawia wrażenie szczerego ekscentryka,
    > który chce deregulacji i obniżenia podatków, a w rzeczywistości jest
    > starym dziadem o poglądach żywcem przeniesionych z XIX w. Do czego takie
    > poglądy prowadzą było doskonale widać na przełomie XIX i XX w.

    To przytocz moze te XiX w. poglady. Tak z ciekawosci pytam.

    sz.

  • 42. Data: 2012-05-26 18:11:45
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Może po prostu przyznaj, że nie wiesz i wyssałeś te liczby z jednej z
    > odmóżdżonych stron dla Korwinistów?

    Czego nie wiem ?
    "Odmozdzeni korwinisci":
    http://nczas.com/wazne/polska-dolozy-do-dotacji-unij
    nych-455-miliarda-zlotych/
    przedstawiaja bardzo realne wyliczenia, ktore nie wychodza nawet na 0. Na
    korzysc Polski nie znalazlem, wiec moze nie pierdol tylko policz i
    przedstaw.

    sz.

  • 43. Data: 2012-05-26 18:12:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 17:51:49 +0200 osobnik zwany szufla
    wystukał:

    nie znasz poglądów swojego idola?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 44. Data: 2012-05-26 18:15:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 18:11:45 +0200 osobnik zwany szufla
    wystukał:

> [...]
    > przedstawiaja bardzo realne wyliczenia, ktore nie wychodza nawet na 0.
    > Na korzysc Polski nie znalazlem, wiec moze nie pierdol tylko policz i

    jak ktos wlicza to co rząd wydaje na inwestycje dofinansowywane przez
    unię jako koszty to dalej już nie ma co czytać:
    "współfinansowanie projektów unijnych w latach 2007-2013 z krajowych
    środków publicznych zostanie wydane 11,9 mld euro, w tym 5,9 mld euro z
    budżetu państwa."

    lepiej żebyśmy wydali sami bez dopłat unijnych? Wtedy by sie do tej
    rubryczki nie wliczyło.

  • 45. Data: 2012-05-26 18:19:50
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > No, mistrzem brydzowym byl, to troche liczyc umie, ale gielda ju go
    > przerosla.

    Nie takich gosci przerasta, wiedza matematyczna na gielde to duzo za malo,
    zwlaszcza obecnie :)

    > Ale niech to bedzie autostrada na trasie ktora ty jezdzisz, bo na trasie
    > ktora ja jezdze, to poprosze taka nieoplacalna :-)

    Oczywiscie masz racje, chodzilo mi tylko o to, zeby matoly zrozumialy, ze
    nic nie ma za darmo.
    Naslucha sie jeden z drugim o bratniej pomocy i potem maja sieczke w
    glowach.

    sz.

  • 46. Data: 2012-05-26 18:34:31
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > nie znasz poglądów swojego idola?

    Nie mam idola, ale moze ty przedstawisz poglady swojego bo widze, ze jestes
    bardzo zaangazowany politycznie.

    sz.

  • 47. Data: 2012-05-26 18:35:17
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-05-26 16:44, to pisze:
    > begin nazgul

    > Oczywiście, ze jest. Sprowadzanie makroekonomii to kilku prostych
    > zależności to przejaw głupoty.

    czyli trudne bo trudne?

    > Ale po co mam to sprawdzać? IQ samo w sobie nie daje szczegółowej wiedzy
    > na konkretne tematy. Poza tym to co dobre dla osób z wysokim IQ nie musi
    > być dobre (i nie jest!) dla całego społeczeństwa (które składa się z osób
    > z przeciętnym IQ).

    chyba pomyślałeś co innego, a napisałeś to co się udało.
    To co dobre jest dobre i np niskie podatki nie moga być dobre dla
    inteligentnych, a złe dla głupich.
    Natomiast osoby o niższym (przeciętnym IQ) mogą tego po prostu nie
    pojmować, dlatego głosują za socjałem.

  • 48. Data: 2012-05-26 18:37:48
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-05-26 17:01, masti pisze:
    > Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 14:57:53 +0200 osobnik zwany nazgul
    > wystukał:

    > może najpierw sprawdź co to jest IQ i do czego służy.
    > Zależnośc równie ważna jak słoń a sprawa polska

    na pewno ważniejsza niż przytoczone wcześniej kryterium wieku.
    IQ pomaga w analizie, a wiec krytycznej ocenie rzeczywistości.

  • 49. Data: 2012-05-26 18:40:49
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-05-26 16:39, DoQ pisze:

    > Przykład z dupy wzięty.
    > Lepiej powiedz co będzie łatwiejsze - sprzedawać coś o 30% drożej czy
    > sprzedawać będąc konkurencyjnym cenowo bez żadnego zbędnego
    > "opodatkowania" ?
    > Albo analogicznie. Co będzie korzystniejsze dla kupującego. Mały wybór i
    > towar "opodatkowany" po drodze, czy duży wybór bez dodatkowych narzutów?

    a wiec jednak masz poglądy obrzydliwych korwinistów - podatki to zło (i
    ja Cię popieram)
    tylko powiedz proszę ile przy niskich cłach Polska wyprodukuje i sprzeda
    Niemcom samochodów.

  • 50. Data: 2012-05-26 18:43:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-05-2012 18:11, szufla pisze:
    > przedstawiaja bardzo realne wyliczenia, ktore nie wychodza nawet na 0.
    > Na korzysc Polski nie znalazlem, wiec moze nie pierdol tylko policz i
    > przedstaw.

    Zamiast czytać gówniane wywody przyjrzyj się realnym liczbom - link
    pochodzący z tego co sam wkleiłeś:

    http://www.mf.gov.pl/_files_/unia_europejska/program
    y_i_fundusze_ue/przeplywy_finansowe/2008/tabela_tran
    sfery_pazdziernik_2011.pdf

    --
    Pozdr.