  • 1. Data: 2010-02-10 10:22:27
    Temat: Buell Ulysses kupię nófke tanio
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Koleżka mój poszukuje takowego, myśli nad importem z hameryki, macie
    jakiś inny pomysł gdzie coś takiego zakupić? Ktoś tu na grupie się
    reklamował kiedyś że ściąga padaki zza morza, nie pamiętam adresu
    strony, jak czyta niech da znać :]

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidlo GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 2. Data: 2010-02-11 12:08:29
    Temat: Re: Buell Ulysses kupię nófke tanio
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Lisciasty pisze:
> [...]
    > jakiś inny pomysł gdzie coś takiego zakupić? Ktoś tu na grupie się
    > reklamował kiedyś że ściąga padaki zza morza, nie pamiętam adresu
    James chyba się zwał. Stronki nie pamiętam ale googiel pewnie owszem....
    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 3. Data: 2010-02-11 16:45:59
    Od: August <4...@g...com>

    On 10 Lut, 11:22, Lisciasty wrote:

> [...]
    > jakiś inny pomysł gdzie coś takiego zakupić? Ktoś tu na grupie się
    > reklamował kiedyś że ściąga padaki zza morza, nie pamiętam adresu

    ależ ten motocykl jest piękny..

    http://www.buell.com/en_uk/bikes/adventure/XB12X/gal
    lery.asp

    Jeśli sprowadzicie, daj znać, podjadę do Jelcza obejrzeć ;)

    --
    pozdrav,
    August