  • 21. Data: 2012-08-04 23:28:54
    Temat: Re: Był sobie AMG.
    Od: " " <b...@g...pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "news-gazeta" <n...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    ercedes-
    rozbity,46058.ht
    > ml#!prettyPhoto

    > Niewielu?
    > Moim zdaniem wielu, z niemieckich na przykład to są prawie wszystkie.
    > Nie wiem jak Porsche czy Lambo (choć to akurat marka włoska, za to
    > producent
    > niemiecki).

    Hm, tez tak myslalem. Dopoki sam nie zaczalem jezdzic niemieckimi
    samochodami. Jednak teraz mi sie wydaje, ze cena jest adekwatna do jakosci.
    Zreszta samym picem, bajerem i niezmierzalnym "prestizem" nie daloby sie
    robic w konia tak wielu ludzi od tylu lat.

  • 22. Data: 2012-08-04 23:47:30
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-08-04, <b...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Zreszta samym picem, bajerem i niezmierzalnym "prestizem" nie daloby sie
    > robic w konia tak wielu ludzi od tylu lat.

    Kwestia względa, bo każdy inaczej postrzega jakość.

    Amerykanie (także zamerykanizowana część Polaków :)) w samochodzie
    cenią komfort jazdy, przestrzeń i rozmiar silnika.
    Dla europejczyka w samochodzie ważne są rzeczy takie jak cisza,
    miła w dotyku tapicerka, ładne szwy itp.
    Wielu osobom nie da się wyjaśnić, że ktoś mógłby dopłacić 30% tylko za
    to, że jego samochód jest po prostu ładny, bo "samochód to ma jeździć".

    Na tej samej zasadzie niektórym nie da się wyjaśnić, że cerata nie jest
    idealnym nakryciem stołu i obrusy za kilkaset złotych mają jakiś
    sens :).

    pozdrawiam,
    PK

  • 23. Data: 2012-08-05 08:02:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <b...@g...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Zreszta samym picem, bajerem i niezmierzalnym "prestizem" nie daloby sie
    > robic w konia tak wielu ludzi od tylu lat.

    Taaa, jasne.
    Szkoda tylko, że jest dokładnie odwrotnie, więc na takie wciskanie kitu
    niewielu złapiesz.