  • 11. Data: 2003-12-31 11:42:01
    Temat: Re: Bzdurne komunikaty TPSA
    Od: "Anna Sikora" <a...@p...WYCIEP-TO.pl>

    "Przemyslaw Frasunek" <v...@f...lublin.pl> napisał w
    wiadomości news:86n099nvsh.fsf@lagoon.freebsd.lublin.pl...

    Tepsa

    > Niezupelnie. Netia przerzucila ruch do TPNET na Telie, natomiast wraca
    > przez OpenTransit i tele.dk. Skutek jest taki, ze nie dziala. Naciskam
    > wlasnie Netie, aby uznali to jako awarie lacza i policzyli rabat.

    Lepiej zglos to do UOKiKu, Netia zrobila to co trzeba, natomiast TPSA
    praktykuje sam wiesz co...

    P/

  • 12. Data: 2003-12-31 11:49:58
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "Anna Sikora" <a...@p...WYCIEP-TO.pl> napisał(a):

    > Lepiej zglos to do UOKiKu, Netia zrobila to co trzeba, natomiast TPSA
    > praktykuje sam wiesz co...

    No wiesz, ale Netia pewnie uzyska rabat od TP za niedzialajacy styk
    przez dobe, to ja tez chcialbym cos z tego miec...

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 13. Data: 2003-12-31 13:03:01
    Od: "Grzegorz" <g...@w...expro.pl>

    > No wiesz, ale Netia pewnie uzyska rabat od TP za niedzialajacy styk
    > przez dobe, to ja tez chcialbym cos z tego miec...
    To jest jedno... a straty poniesione w wyniku tej awarii to drugie...

    Krawiec

  • 14. Data: 2003-12-31 13:09:52
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    > To jest jedno... a straty poniesione w wyniku tej awarii to drugie...

    <kryptoreklama>
    Moze w takim razie: http://www.atm.com.pl/atman ?

    Hostname %Loss Rcv Snt Last Best Avg
    Worst
    1. do-srv.atman.pl 0% 21 21 0 0 0
    3
    2. gsr2.oc12.atman.pl 0% 21 21 1 0 1
    1
    3. z-atman.tpnet.pl 0% 21 21 1 1 1
    8
    4. z.war-ar9.do.war-r1.tpnet.pl 0% 21 21 1 1 1
    4
    5. z.war-ar10.do.war-r1.tpnet.pl 0% 21 21 1 0 1
    3
    6. do-war-ar10.pio-ar1.tpnet.pl 0% 21 21 5 4 5
    8
    7. jowisz.piotrkow.tpsa.pl 0% 21 21 5 4 4
    6
    </kryptoreklama>

  • 15. Data: 2003-12-31 13:17:36
    Od: "Grzegorz" <g...@w...expro.pl>

    > Moze w takim razie: http://www.atm.com.pl/atman ?
    Heheh a co bedzie jak ich lacze z tepsa koparka wykopie?
    To samo..... zreszta ceny atmana to yy eee....

    Krawiec

  • 16. Data: 2003-12-31 13:23:27
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    > Heheh a co bedzie jak ich lacze z tepsa koparka wykopie?

    Musialaby kilka lacz jednoczesnie ;)

    > To samo..... zreszta ceny atmana to yy eee....

    Jakosc = cena ;)

  • 17. Data: 2003-12-31 13:27:50
    Od: "Grzegorz" <g...@w...expro.pl>

    > Musialaby kilka lacz jednoczesnie ;)
    Netia tez cos mowila...o kilku punktach styku z TP... ale jak widzimy na
    zalaczonym obrazku...opowiadaja farmazony...

    Krawiec

  • 18. Data: 2003-12-31 13:35:53
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Grzegorz <g...@w...expro.pl> wrote:

    > To jest jedno... a straty poniesione w wyniku tej awarii to drugie...

    Jakie straty? I może jeszcze TPSA, z którą nie łączą Cię żadne umowy, jest
    temu winna?

    --
    Przemysław Maciuszko
    http://zkampinosu.truskaw.net

  • 19. Data: 2003-12-31 14:37:45
    Od: "Pawel Sikora" <p...@p...WYCIEP-TO.pl>

    "Grzegorz" <g...@w...expro.pl> napisał w wiadomości
    > Netia tez cos mowila...o kilku punktach styku z TP... ale jak widzimy na
    > zalaczonym obrazku...opowiadaja farmazony...

    A konkretnie gdzie cos takiego mowila?

    Faktem jest ze oprocz bezposredniego styku z TP sa jeszcze
    dwie drogi obejsciowe via Telia i TDC i one zadzialaly w takiej
    wlasnie kolejnosci.
    Natomiast przedyskutowano dosc dokladnie praktyke TPSA
    obcinania polskiego ruchu na styku z Telia, na ktore nadzial sie
    wczesniej TKTelekom i inni.

    Jesli dyrektorom w TPSA przyjdzie nagle do glowy, ze Atman za
    malo placi bo ma za dobrze to swiety boze nie pomoze i bedzie mial
    to samo (dziwne awarie i problemy na backupach).

    Przemek uprawia kryptomarketing swojej firmy, zarazem deprecjonujac
    obecnego swojego prywatnego providera (czyli Netie) i w kontekscie
    obu tych rzeczy jego glos w dyskusji nalezy odczytywac.

    P/

  • 20. Data: 2003-12-31 15:39:00
    Od: f...@i...pl

    On Wed, 31 Dec 2003, Przemyslaw Frasunek wrote:

    > No wiesz, ale Netia pewnie uzyska rabat od TP za niedzialajacy styk

    Ho ho... to wbrew pozorom nie jest takie pewne.
    Swego czasu (a bylo to dosc dawno temu), gdy wystapila awaria
    jednego z 2Mbps kanalow dzialajacych w load-balancingu BGP
    i ruch na nim nie mogl przekroczyc 1Mbps,
    odpowiedz "z dzialu technicznego TPSA" brzmiala:
    "Panstwa lacze dziala poprawnie i jest obciazone w 100%"
    (no bo osiagalo 100% z 1Mbps)

    A zatem - nawet jezeli cos nie dziala, to nie znaczy
    ze "nie dziala" ;>

    > przez dobe, to ja tez chcialbym cos z tego miec...

    Wojtek