  • 21. Data: 2004-01-01 01:36:23
    Temat: Re: Bzdurne komunikaty TPSA
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak)

    On Wed, 31 Dec 2003 14:09:52 +0100, Przemyslaw Frasunek
    <v...@f...lublin.pl> wrote:

> [...]
    >
    >Hostname %Loss Rcv Snt Last Best Avg
    >Worst
    > 1. do-srv.atman.pl 0% 21 21 0 0 0
    > 3
    > 2. gsr2.oc12.atman.pl 0% 21 21 1 0 1
    > 1
    > 3. z-atman.tpnet.pl 0% 21 21 1 1 1
    > 8
    > 4. z.war-ar9.do.war-r1.tpnet.pl 0% 21 21 1 1 1
    > 4
    > 5. z.war-ar10.do.war-r1.tpnet.pl 0% 21 21 1 0 1
    > 3
    > 6. do-war-ar10.pio-ar1.tpnet.pl 0% 21 21 5 4 5
    > 8
    > 7. jowisz.piotrkow.tpsa.pl 0% 21 21 5 4 4

    I co ciekawego? Ja pamietam jak z warmana do ATM-u pakiety lecialy
    kablem do Amsterdamu, dalej satelita do Telii, stamtac znow satelita
    do Stanow (pol biedy poki do Waszyngtonu - ale jak puscili przez NY to
    w samym NY ze trzydziesci hopow bylo), dalej spowrotem satelita do
    TPSA - i z TPSA do ATM-u. Fizycznie polaczenie bylo miedzy Sluzewcem a
    Goclawkiem...

    --
    Darek

  • 22. Data: 2004-01-01 15:05:05
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "Pawel Sikora" <p...@p...WYCIEP-TO.pl> napisał(a):

    > Przemek uprawia kryptomarketing swojej firmy, zarazem deprecjonujac
    > obecnego swojego prywatnego providera (czyli Netie) i w kontekscie
    > obu tych rzeczy jego glos w dyskusji nalezy odczytywac.

    Natomiast Twoj glos w dyskusji nalezy odczytywac, jako glos pracownika
    Polboxu -> TDCInternet -> Netii.

    Akurat jestem zadowolony z jakosci uslug, ktore swiadczy mi Netia i
    prywatnie nie mam zamiaru zmieniac ISP na jakiegokolwiek innego,
    dopoki taka jakosc zostanie zachowana.

    Praktyki TPSA dotyczace akceptowania ruchu polskich ISP na
    zagranicznych laczach sa wszystkim dobrze znane, dlatego backup przez
    Telie/TDK trudno nazwac dobrym backupem.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *