  • 1. Data: 2003-12-29 20:30:02
    Temat: IExplorer
    Od: "Arek" <t...@p...onet.pl>

    Mam problem otóż jak klikam i otwieram IE to automatycznie otwiera sie stronka
    http://i-lookup.com/ i całe badziewie leci za nią
    ustawianie na pustą stronkę w narzedziach i opcjach dawanie na pustą
    nic nie daje z powrotem się wpisuje czyszczenie cooki i historii i zawartości
    online też nie daje nic co robi???

  • 2. Data: 2003-12-29 20:42:43
    Temat: Re: IExplorer
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Arek wrote:

> [...]
    > nic nie daje z powrotem się wpisuje czyszczenie cooki i historii i zawartości

    a jaki to ma związek z problemami polskiego internetu, co??

    p.s. jezeli te ostatnie posty, to nie trolle prowokujace wrocenie
    moderacji, to ja jestem swiety mikolaj.

    --
    Mati (m...@m...net)
    One man can make a difference

  • 3. Data: 2003-12-30 12:09:32
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Mateusz Papiernik <m...@m...net> w artykule
    <news:5k3qsb.cl7.ln@212.244.86.3> pisze:

    > a jaki to ma związek z problemami polskiego internetu, co??

    Ma związek z następną grupą pl.internet.*

    > p.s. jezeli te ostatnie posty, to nie trolle prowokujace wrocenie
    > moderacji, to ja jestem swiety mikolaj.

    To kolejna pomyłka. Wszystkie pytania NTG należy grzecznie, ale stanowczo
    (słowem pisanym, a nie przez ustawienie FUT) odsyłać na pl.internet.pomoc.
    Tam jest żłobek, przedszkole i szkółka niedzielna dla dokazujących
    uczniaków.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)
    Grand Inquisitor pl.comp.bazy-danych No.1 http://www.dbf.pl/faq/

  • 4. Data: 2003-12-30 16:17:52
    Od: "Datarecky" <d...@d...usun.to.pl>

    W artykule bsrqqt$bak$...@n...onet.pl,
    Andrzej P. Wozniak z adresu <u...@f...onet.pl> napisał:
    > (...) Tam jest żłobek, przedszkole i szkółka niedzielna
    > dla dokazujących uczniaków.

    A oczekują ich, z trzcinkami w ręce, kya oraz wyżej przedpisany ;)

    --
    Andrzej Galgon
    DATAREC Odzyskiwanie Danych

  • 5. Data: 2003-12-30 22:44:44
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Datarecky <d...@d...usun.to.pl> w artykule
    <news:bss8j3$3vt$1@inews.gazeta.pl> pisze:
    > W artykule bsrqqt$bak$...@n...onet.pl,
    >
    > A oczekują ich, z trzcinkami w ręce, kya oraz wyżej przedpisany ;)

    I wyżej przedpisany troll-szyderca.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

    Dyplomacja to umiejętność mówienia komuś, że jest kretynem
    w taki sposób, by odebrał to jako komplement.