  • 1. Data: 2010-11-23 12:29:23
    Temat: C6 > 5800 probowal ktos juz tego?
    Od: atm <...@v...pl>

    http://lovemynokia.com/custom-firmware-for-5800-by-m
    r-pingu-with-c6-homescreen-and-some-good-addons/

  • 2. Data: 2010-11-23 12:39:30
    Temat: Re: C6 > 5800 probowal ktos juz tego?
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2010-11-23 13:29, atm wrote:
    > http://lovemynokia.com/custom-firmware-for-5800-by-m
    r-pingu-with-c6-homescreen-and-some-good-addons/

    Wyglada obiecujaco na filmiku:
    http://forum.pnht.org/showthread.php?58-FeelIt-1-Nok
    ia-5800-with-improved-C6-FW-Available

  • 3. Data: 2010-11-23 18:46:13
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:
    > http://lovemynokia.com/custom-firmware-for-5800-by-m
    r-pingu-with-c6-homescreen-and-some-good-addons/

    Działa, firmware c6 jest już przeniesiony na większość starszych nokii s60v5

    Wszędzie działa dobrze oprócz oryginalnej c6 która wiesza się kilka razy na godzinę
    :)
    (do czasu wydania nowego formware moja c6 jest całkowicie nieużywalna) - dobrze że za
    nią
    nie płaciłem bo bym się nieco zdenerwował :)

    Na dniach wyjdzie firmware 20.x.x. do c6 z nowymi poprawkami wtedy będzie jeszcze
    lepiej

    a czemu nie to?

    http://lovemynokia.com/xtension-c6-01-custom-firmwar
    e-for-nokia-5800-fastest-c6-firmware/