  • 1. Data: 2010-11-22 12:45:06
    Temat: Jeden sim OK, inne simy daja bledy
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    Proszę podpowiedzcie mi gdzie jest błąd, ub co ja robię źle:

    Modem USB Huawei + karta PLUS = error 419 na kompie z WIN XP
    Modem USB Huawei + karta PLAY = error 419 na kompie z WIN XP
    Modem USB Huawei + karta PLUS = error 628 na kompie z WIN 7
    Modem USB Huawei + karta PLAY = error 628 na kompie z WIN 7
    Modem USB Huawei + karta ERA = doskonałej jakości połaczenie kompie z WIN
    XP

    Dlaczego w ost prypadku wszystko działa?

    Wątpię w simlocka, bo modem jest z jakiejś zagranicznej sieci "BASE e-plus",
    dostałem, nie był kupowany tutaj, w Polsce.

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.
    Proszę o wsparcie

    Żadam ochrony BOR!

  • 2. Data: 2010-11-22 13:05:08
    Temat: Re: Jeden sim OK, inne simy daja bledy
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:icdok2$sk2$...@n...onet.pl,
    Czesuaw P. <c...@o...pl> nastukał:
    > Dlaczego w ost prypadku wszystko działa?
    >
    > Wątpię w simlocka, bo modem jest z jakiejś zagranicznej sieci "BASE
    > e-plus", dostałem, nie był kupowany tutaj, w Polsce.

    zły string inicjalizacyjny modemu ??

    --
    VSS

  • 3. Data: 2010-11-22 13:40:48
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

    > zły string inicjalizacyjny modemu ??

    Umiesz to sąsiad z OWW naprawić ($$)?

  • 4. Data: 2010-11-22 17:29:54
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:icdrsh$8p9$...@n...onet.pl,
    Czesuaw P. <c...@o...pl> nastukał:
    > Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Umiesz to sąsiad z OWW naprawić ($$)?

    w ustawieniach modemu jest string który ustawia modem. takie coś:

    http://www.bez-kabli.pl/files/pict/40019/40019_9.jpg

    cały opis tu:
    http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=7211

    znajdź go i zmień na taki który współpracuje z innym operatorem.

    tu masz spis tych komend:
    http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=38088#38088

    jak nie ujedziesz to daj znać.

    --