  • 1. Data: 2019-12-17 15:25:27
    Temat: CA daje 3hpln za smartfonwe zawarcie umowy, ale
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    ja nie o tym chciałem...
    IMO CA ma bardzo dobry ST -- warto obejrzeć.
    Ale i nie o tym chciałem...

    Które telefony z A9 bezproblemowo nagrywają rozmowy
    telefoniczne prowadzone (z bankiem -- rzecz jasna,
    żeby nie było OT) przez te telefony?

    [może by tak iść za ciosem -- nie rejestrować rozmów
    prowadzonych na grupach dyskusyjnych?... wszystko by
    ginęło w milisekundę po napisaniu... wciskam jakąś
    literkę i zanim mrugnę -- już jej nie ma...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 2. Data: 2019-12-18 04:01:47
    Temat: Re: CA daje 3hpln za smartfonwe zawarcie umowy, ale
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5df8e57c$0$536$6...@n...neostrada.pl

    > Które telefony z A9 bezproblemowo nagrywają rozmowy
    > telefoniczne prowadzone (z bankiem -- rzecz jasna,
    > żeby nie było OT) przez te telefony?

    [] nikt nie nagrywa
    [] nikt nie ma problemów z nagrywaniem
    [] nikt nie ma telefonu
    [] nikt nie czyta
    [] nikt nie chce odpowiadać

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 3. Data: 2019-12-19 09:45:03
    Od: Trybun <M...@j...ru>

> [...]
    > ginęło w milisekundę po napisaniu... wciskam jakąś
    > literkę i zanim mrugnę -- już jej nie ma...]

    Tytuł wiadomości to jakiś szyfr, coś w stylu - "J23 nadaje"?

    Podejrzewam że nie ma nowych telefonów z bezproblemowym nagrywaniem
    rozmów, bo to sam zainstalowany system utrudnia. Pewnie z czasem ktoś
    napisze odpowiednią aplikację aby te utrudnienia ominąć, ale nie
    liczyłbym na to że sam producent sprzętu będzie w nią wyposażał swoje
    telefony.

  • 4. Data: 2019-12-19 11:01:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W kapitalizmie jest niewidzialna ręka rynku.

    -----

  • 5. Data: 2019-12-19 20:36:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5dfb3890$0$550$6...@n...neostrada.pl

    > Tytuł wiadomości to jakiś szyfr, coś w stylu - "J23 nadaje"?

    IMO nie ma takiego izotopu jodu. ;) IMO w filmie ,,Dawka większa
    niż życie'' (kręconym głównie nad Prypecią) głównym bohaterem był
    Jod 131, ale nie jestem kinomanem, więc być może jestem w [o]błędzie...

    > Podejrzewam że nie ma nowych telefonów z bezproblemowym nagrywaniem
    > rozmów, bo to sam zainstalowany system utrudnia.

    Któreś H nagrywają, mając A9 i A10.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 6. Data: 2019-12-20 00:08:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5dfae07e$0$543$6...@n...neostrada.pl

    > Mi9TPro (czy jakoś tak) podoba się (; mi, ;) jeśli

    Raz za razem ktoś oferuje Mi znacznie taniej niż inni.
    W marmurowym ;) sklepie trzymałem w rękach Mi8 za nieco
    ponad tałzena -- mogłem za tyle kupić.

    Poniżej:
    https://dragonist.pl/smartfony-i-telefony/smartfon-x
    iaomi-mi-9t-pro-128gb-dual-sim-czarny-black-1955.htm
    128 GB za 1532
    i 64 GB za 1439...

    IMO wkrótce te (z GPS/Galileo_DF) potanieją a wcześniejsze znikną...
    SD855/855+ są **ponoć** energooszczędniejsze od SD845... (7nm vs 10 nm)

    BTW -- świat dokoła rozjechał się (spolaryzował) przedrostkowo...
    GIGAherce vs NANOmetry... MikroSIM i NanoSIM vs GigaBajt i TeraBajt...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 7. Data: 2019-12-20 02:05:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    W polityce też jest.
    [ciekawe, czy ręka rynku rękę polityki myje?...]
    Bohemian Grove <-- bez konkretnych linków, bo od
    wielu lat nie czytam tego i nie oglądam... [gdyż
    było nudne]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

    "ąćęłńóśźż" 5dfb4a92$1$536$6...@n...neostrada.pl

  • 8. Data: 2019-12-20 17:33:33
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 19.12.2019 o 11:01, ąćęłńóśźż pisze:
    > W kapitalizmie jest niewidzialna ręka rynku.

    Jaka tam ona niewidzialna, pazerny szpon widać z kilometra..

  • 9. Data: 2019-12-20 17:34:13
    Od: Trybun <M...@j...ru>

> [...]
    > niż życie'' (kręconym głównie nad Prypecią) głównym bohaterem był
    > Jod 131, ale nie jestem kinomanem, więc być może jestem w [o]błędzie...

    Wątpię. Cholera jedna wie czym to idzie - raz nagra drugi raz już nie,
    trzeci raz znowu nagra, ale rozmówcę słychać bardzo cicho. Jak widać nie
    ma czegoś na sztywno ustawionego.

  • 10. Data: 2019-12-20 23:17:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5dfcf805$0$17354$6...@n...neostrada.pl

    > Wątpię. Cholera jedna wie czym to idzie - raz nagra drugi raz już nie, trzeci raz
    znowu nagra, ale rozmówcę słychać bardzo cicho.
    > Jak widać nie ma czegoś na sztywno ustawionego.

    Twa Moto który A ma? Max miał A6 -- nagrywał przepięknie, ale
    mie od samego początku. (urywał kilka początkowych sekund)

    Był bardzo skuteczny w odszumianiu! Dookoła mnie mogło szaleć
    zaszumianie, ale i mój rozmówca tego szumu nie słyszał, i na
    nagraniu nie było śladu szumu. [pewnie MChrzanowski nie wiedział,
    że dzisiejsze nagrywarki radzą ;) sobie doskonale z szumidłami...]

    --