  • 1. Data: 2012-06-24 22:28:08
    Temat: CBR 250R - ktoś posiada?
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Chłopacy, dziewczyny,
    czy ktos z was posiada cbr 250r? Interesuje mnie nowy model który wyszedł w
    2011. Bo myślę, żeby sobie kupić:)) Doszedłem do wniosku ze CBF125 to będzie
    troche za mały kapeć i teraz myślę o ćwiartce. Moc 26KM, 6 biegów, 2 tarcze,
    czterosuw i SOHC 4 zawory!

    Podoba mi się ten sprzęt!

  • 2. Data: 2012-06-25 08:53:17
    Temat: Re: CBR 250R - ktoś posiada?
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-06-24 22:28, Arbiter pisze:
> [...]
    > troche za mały kapeć i teraz myślę o ćwiartce. Moc 26KM, 6 biegów, 2 tarcze,

    Chwalisz się czy żalisz ?

    Od znajomych co mają tricolora wiem że nawet jakiegoś foruma mają.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj