  • 11. Data: 2002-04-14 17:26:41
    Temat: Re: CIR w nowym Polpaku
    Od: "Woyciech Wielogorski" <r...@e...pl>

    "Jarosław Szopa" <j...@r...zgierz.pl> wrote in message
    news:a97cie$hhs$1@news.tpi.pl...

    > Nieprawda - dla calej polki np. z SDI przydzielany jest stosowny CIR.
    512 bps, z tego co zlyszalem ;-)

  • 12. Data: 2002-04-14 17:27:22
    Od: "Jackobi" <j...@a...waw.pl>

    > Nieprawda - dla calej polki np. z SDI przydzielany jest stosowny CIR.

    Jak najbardziej, 512bitow/s :) Doslownie: 0,5Kbit/s.

    --

    pzdr.

    Jacek R. j...@a...waw.pl
    ## admin AWP.net http://awp.waw.pl

  • 13. Data: 2002-04-16 14:21:01
    Od: Remi Schleicher <r...@p...net>

    According to proofs derived us by Imperial Secret Inteligence Services
    it is widely known that a being claiming to be <Bronek Kozicki> tried to
    disinfluence us TPSA propaganda:

    > CIR daje ci gwarancję minimalnej przepustowosci - czyli jeżeli wykupilłeś
    > łącze 256kbps, to faktyczna przepustowość była 0-256kbps. Większość
    > użytkowników Polpaku z tej gwarancji rezygnowała. W nowej sytuacji jeżeli
    > masz łącze 256kbps i CIR 64kbps, to faktyczna przepustowość będzie
    > 64-256kbps . Oczywście, DOKĄD będziesz miał taką przepustość to materiał na
    > osobną dyskusję :>>>

    Objaśnienia i informacje do Tabeli 1

    <...>
    6. W przypadku PVC do Internetu przepustowość gwarantowana CIR dotyczy
    odcinka pomiędzy lokalizacją Abonenta, a routerem brzegowym.
    <...>

    I wszystko jasne....

    Ceterum censeo hostem #D519ADC3 delendum esse

    --
    Pozdrowienia z Wrocławia - Remi ,,Virous'' Schleicher
    e-mail: r...@p...net, http://www.telefonia.skonet.pl

  • 14. Data: 2002-04-16 19:20:27
    Od: "Jarosław Szopa" <j...@r...zgierz.pl>

    > 512 bps, z tego co zlyszalem ;-)

    Zazwyczaj 128 kbps dla polki z 256 userami - co daje 512 bps na jednego
    usera, ale .......
    - nie zawsze jest to 128 kbps
    - nie specjalnie ma sens takie dzielenie: 128/256 - bo to CIR dla calej
    polki

    J.

  • 15. Data: 2002-04-17 13:26:31
    Od: "Jackobi" <j...@a...waw.pl>

    > Zazwyczaj 128 kbps dla polki z 256 userami - co daje 512 bps na jednego
    > usera, ale .......

    Po pierwsze nie ma takich polek na 256 userow - sa na 16 lub 120, a po
    drugie jest podobno (!) 512bps na CALA polke.

    --

    pzdr.

    Jacek R. j...@a...waw.pl
    ## admin AWP.net http://awp.waw.pl

  • 16. Data: 2002-04-19 11:03:24
    Od: "MarFi" <m...@w...pl>

    Zauważyliście taki drobny niuans w cenniku, że jeśli bierzesz Polpak (Frame
    Relay/ATM) o przepustowości do 512 kb/s, to musisz wykupić
    CIR min. 16 kb/s? To po co jest w tym cenniku CIR 8 kb/s, skoro go i tak nie
    mogę wziąć?

  • 17. Data: 2002-04-20 01:28:12
    Od: "Olek" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarFi" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Relay/ATM) o przepustowości do 512 kb/s, to musisz wykupić
    > CIR min. 16 kb/s? To po co jest w tym cenniku CIR 8 kb/s, skoro go i tak

    IMO dla ludzi ktorzy od dawna maja umowe i ich ten obowiazek
    nie dotyczy.
    --
    Olek =============================
    W nagłówku jest adres antyspamowy.

  • 18. Data: 2002-04-20 12:40:49
    Od: Wojciech Puchar <w...@c...3miasto.net>

    Remi Schleicher <r...@p...net> wrote:
    > According to proofs derived us by Imperial Secret Inteligence Services
    > it is widely known that a being claiming to be <Bronek Kozicki> tried to
    > disinfluence us TPSA propaganda:

    do drugiego końca PVC. dalej jak będzie tak będzie

  • 19. Data: 2002-04-20 12:41:16
    Od: kulka <k...@N...net>

    "Olek" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomoœci news:a9qfa9
    $o3g$...@n...onet.pl:

    > IMO dla ludzi ktorzy od dawna maja umowe i ich ten obowiazek
    > nie dotyczy.

    Do 31 siepnia 2002.
    Potem niestety dotyczy.

    Pozdrowienia
    --

    k...@N...net /UIN# 25806068 gg# 66466/
    Jeżeli chcesz do mnie napisać, wstaw szkola zamiast NOSPAM.

  • 20. Data: 2002-04-21 02:53:17
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    kulka <k...@n...net> wrote:
    > "Olek" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomo?ci news:a9qfa9
    > $o3g$...@n...onet.pl:

    > Do 31 siepnia 2002.
    > Potem niestety dotyczy.
    A jezeli ktos popisal umowe na 3 lata? :)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Oledzki