  • 21. Data: 2002-04-21 09:03:44
    Temat: Re: CIR w nowym Polpaku
    Od: kulka <k...@N...net>

    Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl> napisał w
    wiadomoœci news:a9s830$bp5$1@news2.jmg.pl:

    > A jezeli ktos popisal umowe na 3 lata? :)

    O właśnie - dobre pytanie:)

    Pozdrowienia
    --

    k...@N...net /UIN# 25806068 gg# 66466/
    Jeżeli chcesz do mnie napisać, wstaw szkola zamiast NOSPAM.

  • 22. Data: 2002-04-22 13:56:04
    Od: "Piotr Nowak" <l...@n...com.pl>

    > According to proofs derived us by Imperial Secret Inteligence Services
    > it is widely known that a being claiming to be <Bronek Kozicki> tried to
    > disinfluence us TPSA propaganda:

    > Objaśnienia i informacje do Tabeli 1
    >
    > <...>
    > 6. W przypadku PVC do Internetu przepustowość gwarantowana CIR dotyczy
    > odcinka pomiędzy lokalizacją Abonenta, a routerem brzegowym.
    > <...>
    >
    > I wszystko jasne....

    Tylko ze CIR w rozumieniu technikow z TPNET rozumiany jest jako
    PIERWSZENSTWO W RUCHU - a nie jako gwarantowana przepustowosc. Poszukajcie
    moich postow z listopada: mialem straty pakieto w CIRze!!!!! (przy pustym
    laczu i puszczonym jedynie pingu do najblizszego routera TPNET)

    PeTeR

    --
    NetArt http://www.serwery.pl

  • 23. Data: 2002-04-22 15:13:47
    Od: Mariusz Krukowski <k...@i...pl>

    Piotr Nowak wrote:

    > Tylko ze CIR w rozumieniu technikow z TPNET rozumiany jest jako
    > PIERWSZENSTWO W RUCHU - a nie jako gwarantowana przepustowosc.

    I tak zapewne jest - wynika to ze sposobu funkcjonowania sieci FrameRelay. To
    co jest transmitowane powyżej CIR, jest oznaczone jako ramki "do odstrzału" w
    pierwszej kolejności.
    I bynajmniej nie znaczy to, że ramki nie oznaczone w ten sposób nigdy nie są
    wyrzucane. Są, tyle że w drugiej kolejności.
    Co do strat na 1 hopie, nie musi mieć to związku z CIRem czy w ogóle z siecią
    FR. Wiele platform routerowych obsługuje pakiety kierowane do nich w ostatniej
    kolejności. Przy znacznym obciążeniu daje to opóźnienia i straty, niezależne od
    jakości łącza.