  • 1. Data: 2012-08-09 11:07:05
    Temat: [CKMK] obwodnica - zakaz wyprzedzania
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    Od dziś, chyba na wzór Trójmiejskiej obwodnicy, autostrada A4 na odcinku
    Balice-Zakopiański oznakowana jest zakazem wyprzedzania dla samochodów ciężarowych,
    włączając autobusy (czyli na całym odcinku dwupasmowym).

    pozdr
    AA

  • 2. Data: 2012-08-09 12:05:54
    Temat: Re: [CKMK] obwodnica - zakaz wyprzedzania
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-08-09 11:07, Adam Adamaszek pisze:
    > Od dziś, chyba na wzór Trójmiejskiej obwodnicy, autostrada A4 na odcinku
    Balice-Zakopiański oznakowana jest zakazem wyprzedzania dla samochodów ciężarowych,
    włączając autobusy (czyli na całym odcinku dwupasmowym).

    I słusznie :)
    Mam dość tirmanów-ormowców, którzy jadą sobie parami 50 km/h i mają
    pierwszy od 10 lat wzwód, gdy widzą kilometrowy koreczek.

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 3. Data: 2012-08-09 14:27:23
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > I słusznie :)
    > Mam dość tirmanów-ormowców, którzy jadą sobie parami 50 km/h i mają
    > pierwszy od 10 lat wzwód, gdy widzą kilometrowy koreczek.

    dokładnie!!
    popieram w całej rozciągłości!!
    choć znając życie i tak będą mieć to w dupie a policja nie będzie egzekwować
    :(

  • 4. Data: 2012-08-09 17:13:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:k00224$nj7$...@i...gazeta.pl...

    > I słusznie :)

    Pewnie.
    Na A2 w Poznaniu obowiązuje od lat.

  • 5. Data: 2012-08-09 17:18:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:k00224$nj7$...@i...gazeta.pl...

    > Pewnie.
    > Na A2 w Poznaniu obowiązuje od lat.

    zakaz wyprzedzania dla TIRów to dobry pomysł, powinien obowiązywać na
    wszystkich drogach szybkiego ruchu gdzie nie ma więcej niż dwóch pasów
    ruchu.

  • 6. Data: 2012-08-09 23:21:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 9 Aug 2012 17:18:21 +0200, Marek Dyjor napisał(a):
    > zakaz wyprzedzania dla TIRów to dobry pomysł, powinien obowiązywać na
    > wszystkich drogach szybkiego ruchu gdzie nie ma więcej niż dwóch pasów
    > ruchu.

    Lepszy bylby jednak "bez znaczacej roznicy predkosci".
    W koncu moze jechac jakis tir np 70km/h po autostradzie, i co - zakaz
    wyprzedzania przez 500km, bo trzech pasow nie bedzie ?

    Albo ... nakaz zjechania na parking jak za pojazdem uzbiera sie 5 pojazdow.
    Dla wszysztkich pojazdow - osobowych tez :-)

    J.

  • 7. Data: 2012-08-10 08:07:09
    Od: s...@g...com

    Może ja jestem dziwny ale...
    W ubiegłym roku roku robiłem trase Kraków-Toruń-Kraków w każdy weekend.
    I najgożej mi sie jechało w piatek po południu Toruń-Kraków.
    A najlepiej w niedziele późno w nocy i to na jednopasmówce ŁÓDŹ-Toruń bo tam już po
    22:00 były praktycznie same tiry i spokojnie sobie zasuwałem minimum 80-90 km/h a
    czasami i szybciej.

  • 8. Data: 2012-08-10 09:52:18
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    > Lepszy bylby jednak "bez znaczacej roznicy predkosci".

    Martwy przepis.

    > W koncu moze jechac jakis tir np 70km/h po autostradzie, i co - zakaz
    > wyprzedzania przez 500km, bo trzech pasow nie bedzie ?

    No straszne. I biedny TiR pojedzie 2km/h wolniej nizby mogl. U nas sobie
    urzadzaja wyscigi zolwi, a w Niemczech jakos potrafia jechac bez
    wyprzedzania.

    --
    Axel

  • 9. Data: 2012-08-10 10:32:24
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał w wiadomości

    > Martwy przepis.

    > No straszne. I biedny TiR pojedzie 2km/h wolniej nizby mogl. U nas sobie
    > urzadzaja wyscigi zolwi, a w Niemczech jakos potrafia jechac bez
    > wyprzedzania.

    a niech sobie wyprzedzaja- pod jednym warunkiem- ze robia to z glowa czyli
    odpowiednia roznica predkosci a nie 87vs90...
    zdrowego rozsadku zadne przepisy nie wymusza

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 10. Data: 2012-08-10 10:45:58
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl> wrote in message

    > a niech sobie wyprzedzaja- pod jednym warunkiem- ze robia to z glowa
    > czyli odpowiednia roznica predkosci a nie 87vs90...
    > zdrowego rozsadku zadne przepisy nie wymusza

    Ale wlasnie w tym problem, ze wyprzedzaja bez zdrowego rozsadku. Wiec niech
    nie wyprzedzaja.

    --
    Axel