  • 1. Data: 2012-08-08 13:02:34
    Temat: Dojazd w okolice Zakopanego - droga 958
    Od: omega_fan <o...@n...com>

    Witam,

    w piątek wieczorem jadę od strony Wrocławia (A4) do Chochołowa koło
    Zakopanego. Chcę zjechać z A4 przed Chrzanowem i pojechać przez
    Wadowice, Suchą Beskidzką drogą 28 a potem 958 przez Czarny Dunajec.
    Mam tylko dylemat czy stan tej drogi 958 jest zadowalający i czy
    wjeżdżać z 28 na 7 w miejscowości Banasiówka i pojechać kawałek
    Zakopianką, czy kombinować wioseczkami (Buksówka, Michałówka itp).
    Będzie to w piątek koło 21:00, czy można zaryzykować wjazd na Zakopiankę
    o tej porze?
    A może nie kombinować i jechać normalnie przez Kraków i cały czas
    Zakopianką?

  • 2. Data: 2012-08-08 13:19:57
    Temat: Re: Dojazd w okolice Zakopanego - droga 958
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 08.08.2012 13:02, omega_fan wrote:
> [...]
    > o tej porze?
    > A może nie kombinować i jechać normalnie przez Kraków i cały czas

    Niedawno jechalem od Rabki do Koscieliska. Droga nie ejst idealna, ale
    da sie spokojnie nia jechac.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 3. Data: 2012-08-08 21:10:19
    Od: "marvin" <m...@w...pl>

    Użytkownik "omega_fan" napisal...

> [...]
    > Wadowice, Suchą Beskidzką drogą 28 a potem 958 przez Czarny Dunajec.
    > Mam tylko dylemat czy stan tej drogi 958 jest zadowalający

    Krece sie czesto po tych drogach i tak jak piszesz jest wszystko OK, 958
    rowniez.

    > i czy
    > wjeżdżać z 28 na 7 w miejscowości Banasiówka i pojechać kawałek
    > Zakopianką, czy kombinować wioseczkami (Buksówka, Michałówka itp).

    Na te wioseczki to osobiscie bym sie nie pchal w nocy, raczej watpliwa
    przyjemnosc.

    > Będzie to w piątek koło 21:00, czy można zaryzykować wjazd na Zakopiankę
    > o tej porze?
    > A może nie kombinować i jechać normalnie przez Kraków i cały czas
    > Zakopianką?

    W sezonie wakacyjnym pewnie roznie bywa, ale w piatek wieczorem ryzyko korka
    wydaje mi sie znikome. Normalnie to najgorsza pora na tej drodze jest w
    sobote przed poludniem.

    Pozdrawiam
    marvin

  • 4. Data: 2012-08-08 21:13:43
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "omega_fan" <o...@n...com> wrote in message
> [...]
    > Zakopanego. Chcę zjechać z A4 przed Chrzanowem i pojechać przez
    > Wadowice, Suchą Beskidzką drogą 28 a potem 958 przez Czarny Dunajec.

    Jechalem dzis ta droga w druga strone, tyle, ze jeszcze przez Zawoje (957).

    > Mam tylko dylemat czy stan tej drogi 958 jest zadowalający i czy

    958 jest calkiem dobra. Gdzies na 957 trafilem na kawalek gorszego asfaltu,
    ale wcale nie bylo zle.

    > wjeżdżać z 28 na 7 w miejscowości Banasiówka i pojechać kawałek
    > Zakopianką, czy kombinować wioseczkami (Buksówka, Michałówka itp).

    Korki stoja do swiatel w Skomielnej Bialej, potem jest troche remontu, wiec
    jest szansa, ze caly kawalek 7-ki odstoisz. Ja bym jechal wioskami, jesli
    nie przez Zawoje.

    > Będzie to w piątek koło 21:00, czy można zaryzykować wjazd na Zakopiankę
    > o tej porze?

    W piatek to ja bym nie liczyl na luzna Zakopianke.

    > A może nie kombinować i jechać normalnie przez Kraków i cały czas
    > Zakopianką?

    Zapomnij. Ja jechalem do Zakopanego w dzien powszedni przed poludniem,
    odstalem ponad pol godziny do Skomielnej, a na CB mowili, ze za Nowym
    Targiem zaczyna sie korek na ponad godzine stania. Poniewaz mielismy
    zaplanowan spacer w Pieninach (na Trzy Korony), to ostatecznie wjezdzalem do
    Zakopanego droga od strony Morskiego Oka, bo od Poronina caly czas stal
    korek.
    Jesli chcesz sie dostac do Chocholowa - bez sensu jest pchanie sie na
    Zakopianke.
    Rozwazyc tez mozesz inna trase - Bielsko-Biala-Zywiec-Korbielow(945) -
    Slowacja - Winiarczykowa (962) -Jablonka (957)- Czarny Dunajec i do
    Chocholowa (958).

    --
    Axel

  • 5. Data: 2012-08-08 22:17:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 08 Aug 2012 13:02:34 +0200, omega_fan napisał(a):
> [...]
    > o tej porze?
    > A może nie kombinować i jechać normalnie przez Kraków i cały czas

    Nie kombinowac i jechac przez Krakow. Przynajmniej rok temu.

    J.

  • 6. Data: 2012-08-09 12:08:27
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 8 Aug 2012 21:13:43 +0200, Axel napisał(a):

    > Rozwazyc tez mozesz inna trase - Bielsko-Biala-Zywiec-Korbielow(945) -
    > Slowacja - Winiarczykowa (962) -Jablonka (957)- Czarny Dunajec i do
    > Chocholowa (958).

    Ja także tą trase polecam.
    W ubiegłym roku (długi weekend sierpniowy a teraz także się zbliża więc
    może byc podobnie) tak jechałem i nigdzie nie stałem w korku tylko trochę w
    samym Zakopanym (natomiast ja jechałem do Poronina więc mój kierunek był
    przejezdny)

    Nie wiem jak wygląda obecnie sytuacja na DK1 w Tychach i Pszczynie ostatnio
    jechałem jakiś miesiąc temu i nie było za ciekawie. Dlatego proponuję :
    z A4 zjeżdżasz na A1(żółte tablice Rybnik), później kierujesz się na Żory i
    wylatujesz na DK81, jedziesz do Skoczowa nastepnie S1 do B-B.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]