  • 1. Data: 2012-12-13 11:15:18
    Temat: CSS - dziwny problem
    Od: Marek <p...@s...com>

    Mam pewien kłopot z renderowaniem tabelki pod przeglądarkami innymi niż
    IE. Otóż chciałbym aby kolumny tabeli wypełniały jej całą szerokość.

    HTML5 w uproszczeniu jest następujący:

    <form class="formularz" method="post">
    <fieldset>
    <label></label>
    <label></label>
    <label></label>
    <label></label>
    </fieldset>
    </form>

    CSS:

    .formularz{
    background-image: url(../pictures/hr.png);
    background-repeat: repeat-x;
    background-position: left bottom;
    padding-bottom: 20px;
    display: table;
    width: 100%;
    margin-bottom: 20px;
    }
    .formularz fieldset {
    display: table-row;
    border-top-style: none;
    border-right-style: none;
    border-bottom-style: none;
    border-left-style: none;
    margin: 0px;
    padding: 0px;
    }
    .formularz fieldset label {
    font-size: 14px;
    font-style: italic;
    font-weight: 300;
    display: table-cell;
    width: auto;
    }
    .formularz fieldset label + label {
    padding-left: 15px;
    }

    W FF i Chrome komórki tabeli zbijają się po lewej stronie i są o
    szerokości własnej zawartości zamiast zajmować 100% wiersza. Nie mogę
    nadać sztywnej szerokości komórkom gdyż ich ilość może być zmienna a
    także ich zawartość też może być szersza lub węższa. Chciałbym aby to
    się zachowywało jak zwykła HTMLowa tabela. Co robię źle?

  • 2. Data: 2012-12-13 13:04:12
    Temat: Re: CSS - dziwny problem
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    W dniu 2012-12-13 11:15, Marek pisze:
    > W FF i Chrome komórki tabeli zbijają się po lewej stronie i są o
    > szerokości własnej zawartości zamiast zajmować 100% wiersza.

    Ciekawe, wyglada na to, ze fieldset nie do konca "rozumie" co sie od
    niego chce. Jak zamienilem go na div, to zadzialalo wg zalozen.

    --
    NotBear

  • 3. Data: 2012-12-13 18:42:40
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie.invalid>

    W dniu 2012-12-13 13:04, NotBear pisze:

    > Ciekawe, wyglada na to, ze fieldset nie do konca "rozumie" co sie od
    > niego chce. Jak zamienilem go na div, to zadzialalo wg zalozen.

    fieldset w ogóle jest inny i trzeba z nim uważać :)

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 4. Data: 2012-12-13 20:17:15
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2012-12-13 18:42, Paweł Piskorz pisze:

    > fieldset w ogóle jest inny i trzeba z nim uważać :)

    Kurcze, miałeś rację. Zastąpiłem go DIVem i pomogło. :-)
    Czy wiesz lub masz ciekawy link wyjaśniający jego odmienność?

  • 5. Data: 2012-12-14 09:20:48
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    W dniu 2012-12-13 18:42, Paweł Piskorz pisze:
    > fieldset w ogóle jest inny i trzeba z nim uważać :)

    True, podobnie jak jego legend :-)

    --
    NotBear