  • 1. Data: 2012-12-12 14:56:46
    Temat: Darmowy dysk sieciowy online ze wznawianiem
    Od: "MK" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy ktos z grupowiczow zna moze jakis dobry, darmowy dysk sieciowy online w
    miare pojemny posiadajacy mozliwosc wznowienia przesylanych plikow po np.
    zerwaniu polaczenia tak aby od zera nie trzeba bylo startowac ?

    Za wszelka odpowiedz serdecznie dziekuje.

    Pozdrawiam
    M.K.

  • 2. Data: 2012-12-12 19:23:33
    Temat: Re: Darmowy dysk sieciowy online ze wznawianiem
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    W dniu 2012-12-12 14:56, MK pisze:
> [...]
    > zerwaniu polaczenia tak aby od zera nie trzeba bylo startowac ?
    >
    > Za wszelka odpowiedz serdecznie dziekuje.

    Nie wiem, czy dokładnie o to Ci chodzi, ale sprawdź "SkyDrive" (o ile
    pamiętam to 7GB) albo "Dropbox" (2GB?).

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/