  • 1. Data: 2011-01-24 20:36:13
    Temat: Cały Świat śmieje się z "polskiego playowego 4G"
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Ot co 1Mb/s to polskie 4G.
    Wedle Play od dziś telefony z HSDPA to telefony "4G ready".

    Hmmm super od dzis w Polsce przybyło ponad 1 mln telefonów 4G.
    Napisze do Steva..... bo może jeszcze nie wie ze juz 3GS jest "4G Ready"

    --
    Najlepsze video testy i recenzje telefonów
    Ponad 10 godzin testów, 25 telefonów

  • 2. Data: 2011-01-24 21:04:23
    Temat: Re: Cały Świat śmieje się z "polskiego playowego 4G"
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 24 Jan 2011 21:36:13 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Ot co 1Mb/s to polskie 4G.
    > Wedle Play od dziś telefony z HSDPA to telefony "4G ready".

    Według ITU też, może powinieneś im się uzewnętrznić za bzdurną definicję?

    > Hmmm super od dzis w Polsce przybyło ponad 1 mln telefonów 4G.
    > Napisze do Steva..... bo może jeszcze nie wie ze juz 3GS jest "4G Ready"

    Aha, nawet wg Play "4G" to nie HSDPA tylko HSPA+,

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I try to believe in as many as six impossible things before breakfast.

  • 3. Data: 2011-01-24 23:21:20
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Swoja droga w naszej Kambodzy to bedzie dostepne? W USA juz troche dziala.

    --
    Pozdr

  • 4. Data: 2011-01-25 06:18:40
    Od: "zulugula" <d...@g...com>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Hmmm super od dzis w Polsce przybyło ponad 1 mln telefonów 4G.
    > Napisze do Steva..... bo może jeszcze nie wie ze juz 3GS jest "4G Ready"

    Aleś się wychylił cieciu. Jakiś ty prymitywny:/

    zulugula

  • 5. Data: 2011-01-25 06:34:30
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Hmmm super od dzis w Polsce przybyło ponad 1 mln telefonów 4G.
    > Napisze do Steva..... bo może jeszcze nie wie ze juz 3GS jest "4G Ready"

    Typowo polaczkowska przypadość. " Ja ze śwagrem tak myślimy, znaczy cała
    Polska tyż". Choróbsko rozszerza się. Na "Cały Świat ". I to z błędem
    ortograficznym.

  • 6. Data: 2011-01-25 08:12:51
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-01-24 21:36, Jan Strybyszewski pisze:
    > telefony z HSDPA to telefony "4G ready"

    A gdzie o tym przeczytałeś?
    Nic podobnego Play nie publikuje.

    P.

  • 7. Data: 2011-01-25 10:08:25
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > Według ITU też, może powinieneś im się uzewnętrznić za bzdurną definicję?

    Według ITU techynologia 4G mozna nazywac sieci oferujace przepływnosci
    znaczaco wieksze od sieci 3G. Od bardzo duze biedy HSPA+ DC mozna by
    podpiac jesli oferuje ponad 20Mb/s ale Play oferuje 1Mb/s

    > Aha, nawet wg Play "4G" to nie HSDPA tylko HSPA+,

    gsmonline.pl zapis konferencji Bartosz Dobrzynski tworca "4G"
    powiedzial iz od dzis wszystkie telefony z HSDPA nazywane beda "4G
    ready" gdyz dzialaja w sieci 4G play tylko z nieco mniejsza predkoscia.

  • 8. Data: 2011-01-25 10:13:01
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Pan Piskorz pisze:

    > A gdzie o tym przeczytałeś?
    > Nic podobnego Play nie publikuje.

    Konferencja prasowa 3:50
    http://www.youtube.com/watch?v=IBklXy0Q6uk

  • 9. Data: 2011-01-25 10:17:04
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    tl pisze:

> [...]
    >
    > Typowo polaczkowska przypadość. " Ja ze śwagrem tak myślimy, znaczy cała
    > Polska tyż". Choróbsko rozszerza się. Na "Cały Świat ". I to z błędem

    Ooooo Glutowy wielbiciel powiedział co wiedział

    Patrz pan a szanowane portale zachodnie smia nazywac
    LTE na 1800 siecia 3.9G. Ale co tam widać po minie Gruszki
    na konferencji iż wie jakie baty dostanie.

    LTE 1800MHz is the first commercial LTE technology network in a
    harmonized frequency band of 1800MHz (band 3 according to the 3GPP
    standard) to be launched in Poland. The project is being developed by
    Mobyland Sp. z o.o. in cooperation with CenterNet S.A., which will allow
    the service to be commenced using the channel with the maximum
    standardized band of 20MHz.

    With the LTE 4G (3.9G) technology, previously unavailable flow
    capacities can be attained. They enable the use of such services as
    effective Internet access, online games, real-time videoconferencing or,
    in other words, the use of multimedia transmission. This is extremely
    important because the number of mobile broadband network users is surging.

  • 10. Data: 2011-01-25 10:25:33
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 11:08:25 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Według ITU techynologia 4G mozna nazywac sieci oferujace przepływnosci
    > znaczaco wieksze od sieci 3G. Od bardzo duze biedy HSPA+ DC mozna by
    > podpiac jesli oferuje ponad 20Mb/s ale Play oferuje 1Mb/s

    Ograniczenie dla klienta końcowego nijak się ma do standardu pracy sieci.

    > gsmonline.pl zapis konferencji Bartosz Dobrzynski tworca "4G"
    > powiedzial iz od dzis wszystkie telefony z HSDPA nazywane beda "4G
    > ready" gdyz dzialaja w sieci 4G play tylko z nieco mniejsza predkoscia.

    A to cokolwiek zmienia w tym, co napisałem?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Nie jesteś Supermanem; Marines i piloci myśliwscy: wy TAKŻE nie."