  • 1. Data: 2010-02-05 20:16:09
    Temat: Canon G11
    Od: pw <k...@o...pl>

    Witam
    Proszę o opinie użytkowników o tym aparacie.

  • 2. Data: 2010-02-05 22:04:50
    Temat: Re: Canon G11
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    > Witam
    > ProszÄ&#65533; o opinie uĹźytkownikĂłw o tym aparacie.

    To ja dolaczam sie do postu ale prosze o konkretne zestawienie jakosci zdjec G11
    z co najmniej o polowe tanszym G7, ktory produkowal identycznej wielkosci
    obrazki co G11. Bardzo ciekawe bedzie ujrzec czy dokonal sie przez te kilka lat
    jakis znaczacy postep...

  • 3. Data: 2010-02-06 10:08:00
    Od: Czarna Skrzynka <c...@a...pl>

    Adameck pisze:

> [...]
    > obrazki co G11. Bardzo ciekawe bedzie ujrzec czy dokonal sie przez te kilka lat

    Cholera, Google, Pbase i inne wyłączyli! To pewnie przez ten Index
    Paginum Internetorum Prohibitorum...
    Czarna Skrzynka

  • 4. Data: 2010-02-06 10:47:48
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    > Cholera, Google, Pbase i inne wyłączyli! To pewnie przez ten Index
    > Paginum Internetorum Prohibitorum...
    > Czarna Skrzynka

    Zamiast ironii i laciny liczylem na jakis komentarz. Chcialem zagaic dyskusje bo
    Canon w serii G robi ciekawe posuniecia - najpierw cos zabiera by znowu to dodac
    w dalszym "ulepszonym" modelu.
    A co do obslugi wyszukiwarek to nie martw sie o mnie, potrafie wyszukac
    porownanie G11 do G7, na przyklad tutaj:

    http://www.cig.usa.canon.com/ph/OPA/VisitorDetailIma
    ge.do

  • 5. Data: 2010-02-06 10:49:45
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Adameck pisze:

    > A co do obslugi wyszukiwarek to nie martw sie o mnie, potrafie wyszukac
    > porownanie G11 do G7, na przyklad tutaj:
    >
    > http://www.cig.usa.canon.com/ph/OPA/VisitorDetailIma
    ge.do

    To jeszcze spróbuj znaleźć dyskusję o G11 na pl.rec.foto.cyfrowa :-P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 6. Data: 2010-02-06 10:50:00
    Od: a...@o...pl

    > A co do obslugi wyszukiwarek to nie martw sie o mnie, potrafie wyszukac
    > porownanie G11 do G7, na przyklad tutaj:

> [...]

    Wlasciwie ten link ma wygladac tak:

    http://www.cig.usa.canon.com/p?p=CZztYMgRemN

  • 7. Data: 2010-02-06 13:28:40
    Od: "#:-) gps" <g...@p...onet.pl>

    Adameck pisze:

> [...]
    > obrazki co G11. Bardzo ciekawe bedzie ujrzec czy dokonal sie przez te kilka lat

    Zawarłem na preclu swoją opinię w grudniu:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.r
    ec.foto.cyfrowa&aid=87360359

    oraz na optycznych:
    http://www.optyczne.pl/115.7-Test_aparatu-Canon_Powe
    rShot_G11_Komentarze_czytelnik%C3%B3w_%2841%29_.html

    Na zdjęciach podlinkowanych przez Adameck
    http://www.cig.usa.canon.com/ph/OPA/VisitorDetailIma
    ge.do
    widzę, że 'kasza' w półcieniach jest stałą cechą G11, nad czym srodze
    ubolewam. To wynik jakiegoś wadliwego algorytmu kompresji w procesorze
    (tak sądzę).
    Po już dłuższym czasie użytkowania, oswajam się z (nie)wygodami G11, ale
    nie jest to na pewno aparat docelowy do moich potrzeb, czyli wypraw
    rowerowych.
    Canonie!
    - gabaryt proszę troszkę zwiększyć, aby poprawić ergonomię (guziki i uchwyt)
    - proszę usunąć 'kaszę'!
    - proszę zachować wizjer optyczny lecz wzbogacić jakoś o parę danych
    tamże widocznych
    - proszę koniecznie wrzucić ekranik LCD (choćby taki jak w najtańszym
    zegarku elektronicznym) z podświetlaniem na odwrotnej stronie ekranika z
    ważnymi parametrami (ISO, T, Av, itp); lub dać je od góry - można sobie
    darować kółko kompensacji ekspozycji (to z lewej) i tam przenieść kółko
    nastaw i ISO; włącznik i spust wysunąć do przodu oraz wybulwić uchwyt z
    prawej strony
    - dodać troszkę zoomu
    - ODBLOKOWAĆ klapkę do akku poprzez przesunięcie gniazda na gwint
    statywu w oś obiektywu!!!

    Czyżby robiąc ten aparat nie wiedzieli, że prostymi ruchami można go
    znacznie udoskonalić?!

    #:-)
    gps

    P.S. łaskawie zgodzę się udzielić Canonowi kilku porad jak robić aparat
    przenośny za niewygórowanym honorarium.

  • 8. Data: 2010-02-06 13:44:40
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    "#:-) gps" napisal:
    > Czyżby robiąc ten aparat nie wiedzieli, że prostymi ruchami można go
    > znacznie udoskonalić?!

    Alez wiedza :) Musza jednak cos zachowac na G12 :D

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 9. Data: 2010-02-06 13:46:46
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    #:-) gps pisze:
    > Czyżby robiąc ten aparat nie wiedzieli, że prostymi ruchami można go
    > znacznie udoskonalić?!

    Doskonale wiedzą jak robić aparaty. Te wszystkie "wady" zostały
    najprawdopodobniej celowo zaprojektowane.

    > #:-)
    > gps
    >
    > P.S. łaskawie zgodzę się udzielić Canonowi kilku porad jak robić aparat
    > przenośny za niewygórowanym honorarium.

    Oni rad raczej nie potrzebują. Jak obejrzysz rankingi sprzedaży, to
    zobaczysz, że świetnie idzie im sprzedaż aparatów. Chcesz czegoś
    ergonomicznego i bez takich wad? Szukaj wsród producentów bardziej
    niszowych, którzy muszą czymś zabłysnąć.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 10. Data: 2010-02-06 16:31:49
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

    > - gabaryt proszę troszkę zwiększyć, aby poprawić ergonomię (guziki i
    > uchwyt)

    A dla mnie G10 bylo za duze. To jest kompakt - ma wchodzic do kieszeni.

    > - proszę zachować wizjer optyczny lecz wzbogacić jakoś o parę danych tamże
    > widocznych

    Jakim cudem ? Przeciez to zwykly przeziernikowy dalmierzowy patrzacz.

> [...]
    > darować kółko kompensacji ekspozycji (to z lewej) i tam przenieść kółko
    > nastaw i ISO; włącznik i spust wysunąć do przodu oraz wybulwić uchwyt z

    Bron BOSH. Kolko kompensacji ekspozycji to cos czego najbardziej brakuje mi
    w moim obecny GH-1.
    Swietny pomysl z tym koleczkiem.
    Wazne parametry przeciez i tak widze na LCD z tylu.

    > - dodać troszkę zoomu

    ???

    > Czyżby robiąc ten aparat nie wiedzieli, że prostymi ruchami można go
    > znacznie udoskonalić?!

    Jak sam widzisz to co Tobie sie wydaje poprawa innym moze wydac sie
    pogorszeniem projektu.