  • 1. Data: 2009-04-13 19:47:40
    Temat: Canon Pixma IP 1500 - dziwnie drukuje
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Hej
    Moja drukarka zaczela dziwnie drukowac. Wykonalem wszystkie opcje z zakladki
    "Konserwacja", dalem nowe tusze i ciagle drukuje tak:
    http://img178.imageshack.us/my.php?image=canonpixmai
    p1500.png
    Jak widac na drugim od gory niebieskim pasku jest jasniejsza linia. Przy
    prostokatach przy literkach c, m i y jest troche magenty po lewej.
    Prostokaty przy literkach C, M i Y sa niebieskawe zamiast szare.
    Czy to znaczy, ze nawala mi glowica? Nigdy jej nie wymienialem, jeydnie
    tusze i do tej pory wszystko ladnie dzialalo.

    lamer